Hop til indhold

Hunde lufter/passer til Cavalier søges.


Gæst Min-Noah
 Share

Recommended Posts

Gæst Min-Noah

Hej alle sammen :hjerte:

 

Jeg håber på nogle gode respons fra alle jer søde hunde mennekser derude ..

 

Jeg er en pige på 22 år som bor med min hund Noah i København.

Jeg skal til at studere på pædagog sem. og om aftenen skal jeg på aften kursus og læse tyrkisk.

Jeg får derfor brug for en der kan komme og tilbringe noget tid sammen med Noah, enten kan Noah komme derhjem eller vedkommende kan komme i mit hjem, jeg rejser en del så det vil være når jeg har studie aftener og når jeg skal på ferie, eller skrive opgave.

det vil selvfølgelig variere hvor meget jeg har brug for vedkommende, men betaler selvfølgelig hvad vi nu kan finde ud af (:

 

Noah er en ekstrem nem Cavalier, meget lydig og godt opdraget, han er meget loyal og virkelig nem hvis jeg selv skal sige det, han hverken gøer, larmer ellers strinter indenfor selvom der er andre hunde, han er meget kærlig og en rigtig hygge trold :-)

 

Det ville være dejligt hvis du havde lidt erfaring med hunde at du selv havde en ville heller ikke være dårligt .. en have ville skam være helt perfekt, og bringer selvfølgelig selv Noah frem og tilbage hvis du ønsker han skal være hos dig.

 

Jeg håber i vil give respons derude :5up:

 

I kan kontakte mig på tlf : 26 12 34 43 eller mail : [email protected]

 

Venligst Maria og Noah :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...