Hop til indhold

HJÆLP, plejefamilie el lign søges hurtigst muligt til chow chow!!


Gæst Zeph
 Share

Recommended Posts

Min kæreste har været nød til at flytte ret hurtigt, da en bofælle flyttede rimelig pludseligt, og han ikke havde råd til at blive boende selv, og der hvor hans chow chow, Molly, skulle have boet indtil han fandt sit eget, er nu sprunget fra grundet nogle personlige problemer der gør en hund ikke lader sig gøre pt.

 

Så Molly står nu uden hjem !

 

Vi kan ikke selv have hende, dvs jeg kan ikke tage hende da jeg bor hjemme pt grundet en lang historie, og en ekstra hund er desværre ikke lige i forældrenes interesse, og aflivning eller internat er simpelthen ikke en mulighed - første nævnte fordi det overhovedet ikke er hendes skyld, og hun er en fuldstændig sund og rask hund, det andet er at Molly er en meget speciel hund, og meget chow chow-lig er hun lidt utryg ved fremmede, bliver let urolig, knytter sig meget til en enkelt, og et kennelliv ville ikke være ideelt for hende, det ville ødelægge hende fuldstændig, psykisk i hvert fald.

 

Så det jeg prøver at sige er, jeg desperat søger en hundevenlig person der vil tage sig at Molly for en tid.. Vi har desværre ikke råd til at give dig noget for det, men jeg håber der er nogen derude et sted der står med et stort nok hjerte til at kunne lukke hende ind i sit hjem lidt - vi skal nok selv købe foder, og betale alle andre tænkelige udgifter, men hun mangler altså som sagt et sted at være indtil min kæreste finder et nyt sted..

 

Hunden vi taler om er en 2 årig chow chow, i farven "blå" (hun er afbleget og blevet brun) , hun kan med andre hunde, hun eeeelsker faktisk selskab så andre hunde er bestemt ikke noget problem - hun kan med børn, elsker at komme ud, men har samtidig ikke et kæmpe behov for motion medmindre man selv er til det, hun kan lige så vel ligge og slappe af, det eneste der er ved hende er at hun er meget utryg ved fremmede mænd - som regel gemmer hun sig blot eller trækker sig væk, men vi har desværre oplevet hun har følt sig så truet hun nappede en i knæet.

 

Hun kan godt være løs og kommer når man kalder, men keder hun sig har hun det med at liste af over til naboens hanhund, så hun skal være under opsyn/i snor, eller indhegnet område, men det kan hun så til gengæld også sagtens.

 

Hun er altså en meget speciel hund, men vinder man hendes hjerte har man sig en sand ven, der ville elske at lave hvad som helst med dig. Det er med blødende hjerte vi gør det her, men vi er simpelthen NØD til at finde et sted til hende, at sælge hende eller bortgive hende undgår vi helst også, da det er en virkelig fantastisk og hengiven hund, og vi helst ikke vil af med hende for evigt..

 

Jeg har det så dårligt over vi er havnet i sådan en situation her, det burde helt sikkert ikke ske, og jeg ved ikke om der overhovedet er nogen der har mulighed og plads til sådan en ekstra hund her, men hvis du kan hjælpe, eller måske kender nogen der kan, vil jeg utroligt gerne høre fra dig !

 

 

Jeg kan evt. kontaktes herinde, på mail: [email protected], eller tlf. 22128316

 

853498.jpg?31-01-2010%2020:40:01

 

853503.jpg?31-01-2010%2020:40:01

 

853501.jpg?31-01-2010%2020:40:01

 

 

853499.jpg?31-01-2010%2020:40:01

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...