Gæst Aussies for ever Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 ... jeg har lige fået en invitation til DM i rally øvet med min gamle musling fra en prøve for næsten et år siden - dømt af dig Trine Er bare lidt rundt på gulvet hvordan det kan lade sig gøre, efter som hun efter følgende har fået to oprykninger i ekspert Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juli 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2010 Tillykke med det :5up: Så må du jo en tur til Fyn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Juli 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2010 Desværre ligger det samme dag som der er tredje samling for klikkeruddannelsen så medmindre der er nogen som vil overtage linen så kommer muslingen desværre ikke med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juli 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2010 Desværre ligger det samme dag som der er tredje samling for klikkeruddannelsen så medmindre der er nogen som vil overtage linen så kommer muslingen desværre ikke med Øv Så må du se om du kan finde en hundeføre til stjernehunden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Jeg har hørt at der er sket en masse fejl mht. hvem der er udtaget til Rally i DM. Ikke at dette er tilfældet for dig Bare en oplysning..:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Så for søren. Nu har jeg skisma også fået en invitation til Sirius Ej ej ej ... hvor gad jeg godt af sted Har skrevet til Canis klikker instruktrøren og hørt om DM kunne være en lovlig undskyldning for fravær ... men jeg tvivler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Så for søren. Nu har jeg skisma også fået en invitation til Sirius Ej ej ej ... hvor gad jeg godt af sted Har skrevet til Canis klikker instruktrøren og hørt om DM kunne være en lovlig undskyldning for fravær ... men jeg tvivler Det er da også lidt dårlig planlægning at de har lagt det samtidig med DM, DM er jo altid den sidste weekend i august, så det er jo ikke fordi man ikke ved det på forhånd.. for at I kan komme afsted. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts