Gæst Rocky Skrevet Maj 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Maj 19, 2008 Heyza Alle. Jeg hedder Jørgen har haft min hundevalp i 2 måneder han er en blanding mellem Cock spanier og Samoje spids Det er første gang jeg har min ejen hund men er altid vokset op med hunde . Jeg er 35 og bor på Als single og har ham Alene , vi går minium 3 turer om dagen. Har desværre ikke noget foto af ham inu men skal nok få oploaded et når jeg har nogen påmin pc eller bærbar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Humankind Besvaret Maj 19, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2008 Hej med dig og velkommen! Glæder mig til at se hvalpen og høre mere om den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Maj 19, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2008 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Maj 19, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2008 Hej og velkommen til dig og vovsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 19, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2008 Velkommen til Glæder mig til billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Maj 19, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2008 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Maj 19, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2008 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret Maj 20, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2008 Hejsa og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Maj 20, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2008 Hej Rocky. Velkommen til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts