Hop til indhold

Gensidig hundepasning i København


 Share

Recommended Posts

Som overskriften antyder, håber jeg meget at kunne finde en familie med hund, der lige som os har lejlighedsvist pasningsbehov, helst ikke vil have hunden i pension, og ikke tør satse på at familien altid kan springe til.

 

Vi har en Löwchen, Halfdan, på et halvt år, glad for alle hunde og mennesker, sød, nem og allergivenlig. Selvfølgelig stadig en hvalp, med hvad dertil hører, men generelt en skøn og glad hund.

 

Vi kan selv desværre kun tilbyde at passe småt-fældende racer som bichoner, pudler, ruhårede o.lign., da min kæreste er allergiker. Da jeg er studerende, har jeg lange ferier og korte "arbejdsdage". Vi vil både være indstillet på at passe i en enkelt eftermiddag, en weekend, hvis i skal på skiferie osv.

 

Vi har ikke noget aktuelt behov - der kan måske komme et par enkelte dage i løbet af sensommeren, men mest af alt skriver jeg nu, i håb om at få etableret en god kontakt i god tid før pasning blir nødvendigt.

 

Hvis nogen, som ikke selv har pasningsbehov, kunne være interesserede i at blive faste passere, gerne mod nogenlunde overkommelig betaling, kunne det bestemt også være interessant. Og det behøver ikke at være i indre-København-ish. Vi har både cykel og klippekort. Jeg håber bare, at jeg finder nogle søde, hundeglade mennesker, hvor vi kunne have glæde af hinanden, så jeg fremover vil kunne være tryg ved at efterlade min hund, når jeg engang i mellem skal noget, hvor han ikke kan være med.

 

I er meget velkomne til at skrive en pb eller her, hvis I måske tror, at vi kunne have glæde af hinanden :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...