Gæst Miss_menelli Skrevet Juli 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2010 Kaia har arvet sine øjne fra hendes cavalier-far. Dvs. de er store, dejlige og lige til at forelske sig i Men for dælen hvor er de bare umulige at holde fri for skidt. Nu sidder der et af de her små irriterende hår fast på hornhinden - Og det irritere hendes øje. Så det er lidt rødt og en smule "hævet". Jeg har dryppet det med saltvand til øjnene, som jeg plejer når hun har haft hovedet i noget gris - men det her skide hår, vil bare ikke forsvinde og hendes øje bliver mere og mere irriteret Hvordan fjerner i hår fra jeres hundes øjne, når det ikke forsvinder af sig selv og det ikke hjælper at dryppe det? Er der noget jeg skal være opmærksom på, eller kan gøre for at afhjælpe skader på øjet, hvis det ikke sådan lige er til at fjerne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Petrine har også skidt i øjnene, en engangs-sprøjte (sådan til vaccinationer, men uden nål), fyldes med sterilt saltvand og så 'spuler' vi skidtet ud, der skal lidt power på, men ikke for meget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts