Gæst Qde Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 Vi har lige fået vores cavalier Nova hjem, og mangler nogen at mødes med:-) nogen der er interesseret? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Biala Bajka Besvaret Juni 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2011 Hej med dig Jeg er fra Holstebro, og i uge 31 har vi en 8 uger gammel lille hvalp i huset. Min lillebror får nemlig en dværg pensier, og mangler en at lege med. Har du tid til de mødes til legetime? heldigvis er begge racer små hunde, så mon ikke de få ugers forskel ikke får nogen betydning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2011 Hej med dig Jeg er fra Holstebro, og i uge 31 har vi en 8 uger gammel lille hvalp i huset. Min lillebror får nemlig en dværg pensier, og mangler en at lege med. Har du tid til de mødes til legetime? heldigvis er begge racer små hunde, så mon ikke de få ugers forskel ikke får nogen betydning Tråden er fra sidste år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Biala Bajka Besvaret Juni 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2011 undskyld min fejl... jeg så ikke lige på årstal Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts