Gæst Obelix Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 Er der nogen som har erfaring med den??? Nu kan vi ikke længre udskyde trimningen af Obelix, han er blevet godt langpelset og det er ikke sjovt i varmen. Så vi har fået en tid hos Kitts hundesalon i Holbæk på tirsdag og nu er det jo så jeg sidder og bliver en anelse nervøs for vi kender intet til stedet. Det er jo ens lille barn man skal overlade i en fremmeds varetægt og man vil jo gerne have en flot hund retur som er trimmet og ikke klippet og som samtidig er blevet behandlet ordentligt. Hun er medlem af brancheforeningen for hundetrim/klip (eller hvad det nu hedder) og det ser jeg lidt som en tryghed. Håber nogen kender til stedet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Er der nogen som har erfaring med den??? Nu kan vi ikke længre udskyde trimningen af Obelix, han er blevet godt langpelset og det er ikke sjovt i varmen. Så vi har fået en tid hos Kitts hundesalon i Holbæk på tirsdag og nu er det jo så jeg sidder og bliver en anelse nervøs for vi kender intet til stedet. Det er jo ens lille barn man skal overlade i en fremmeds varetægt og man vil jo gerne have en flot hund retur som er trimmet og ikke klippet og som samtidig er blevet behandlet ordentligt. Hun er medlem af brancheforeningen for hundetrim/klip (eller hvad det nu hedder) og det ser jeg lidt som en tryghed. Håber nogen kender til stedet. Jeg kender ikke umiddelbart til stedet men jeg ville ihvertfald sikre mig at "frisøren" er HELT klar over forskellen mellem trim og klip inden i går derfra... Hvad med jeres opdrætter? Kunne h*n ikke anbefale et sted til jer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Hun spurgte min mand i telefonen om han plejede at blive klippet eller trimmet og så sagde han at det var hans første gang men at han skulle trimmes og det var hun helt enig i, så er ret sikker på hun kender forskellen. Men vi forhøre os selvfølgelig også nærmere om det når vi kommer med ham. Opdrætteren kunne godt anbefale en men det er ikke sikkert hun tager flere kunder ind, og hun ligger rimlig langt herfra. Samtidig har hun lige 5 ugers ferielukket og ellers KUN åbent i hverdagen og vi har pt ferie og ellers lidt svært ved at holde fri fra arbejdet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Ja, det er i hvert fald vigtigt at hun kender forskellen og at I kan stole på hende... Mine forældres westie var første gang hos en hundefrisør som sagde at hun trimmede, men senere fandt vi ud af at hun havde klippet ham, hvilket medførte at han blev nødt til at blive klippet fremover.. Ikke for at komme med et skrækeksempel, men mere for at sige at det er vigtigt at man kan stole på hundefrisøren... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Ja, det er i hvert fald vigtigt at hun kender forskellen og at I kan stole på hende... Mine forældres westie var første gang hos en hundefrisør som sagde at hun trimmede, men senere fandt vi ud af at hun havde klippet ham, hvilket medførte at han blev nødt til at blive klippet fremover.. Ikke for at komme med et skrækeksempel, men mere for at sige at det er vigtigt at man kan stole på hundefrisøren... Ja det er jo nemlig sådanne historier jeg desværre har hørt før . Men hvordan ved man om man stoler på en person som man ikke kender . Puha synes godt nok det er svært det her, det er nok også derfor vi har udskudt trimningen lidt, men nu skal han altså afsted . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts