Hop til indhold

Basse.

Gæst WhoLetTheDogsOut
 Share

Recommended Posts

Gæst WhoLetTheDogsOut

Nu kommer bassen hjem! :-D

Nu får vi den lille tykke basse med hjem. Min mor har skrevet med opdrætteren i et stykke tid og hun gik med til en afdragsordning, så når vi tager derhen på torsdag får vi den "lille" grand danois basse med hjem! :lun:

Nu har vi fået købt alt med hjem, halsbånd, snor, foder og noget småt legetøj som han kan lege med indtil vi får stor-shoppet i næste uge til ham :rolleyes: .

Vi har rendt rundt og diskuteret lidt om navnet han skal hedde, altså - min kæreste synes jo selvfølgelig at det skal være sådan et rigtig "mande-navn" såsom Rex, Vax, Max - det gør jeg bare ikke mod min lille bamse!

Min mor synes Bølle, det er selvfølgelig også okay, men da jeg var lille havde vi altså en kat der døde fordi han var for gammel som også hed Bølle. :damn:

Jeg synes at han skal hedde Basse. Er det et total forfærdeligt navn? :oops:

Her i familien har vi altid haft nogle sjove navne til vores dyr. Hvad synes i lækkerbisken skal hedde? Har i ellers nogle gode råd til på torsdag? ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst WhoLetTheDogsOut

Hm.. det kunne også være noget. :hmm:

Nu er det jo så sådan at vi her i familien altid har haft de sjoveste navne til dyrene, da vi ikke går så højt op i de "almindelige" navne. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites