Gæst stenshoej Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Da jeg ofte er ude for at min lillebror spørger mig om hvordan han lærer hundene de forskellige tricks osv. og at han klager sådan over at han ikke kan finde ud af det. så fandt jeg ud af at dyrenes beskyttelse har en utrolig god vejledning til de generelle tricks. Dyrenes Beskyttelse, Hundeskolen siden er med billeder og vejledning. super god synes jeg selv! sikkert mange af jer som har små børn, som godt kunne tænke sig at imponere vennerne med at vise hvad hunden kan? så hvorfor ikke give dem chancen for at lade dem lære hunden det? tror det vil styrke deres selvtillid utrolig meget! :-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Kender godt siden - den bruger/har vi også brugt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts