Hop til indhold

Kan han ikke lide mig?? :(

Gæst WhoLetTheDogsOut
 Share

Recommended Posts

Gæst WhoLetTheDogsOut

Nu har jeg et spørgsmål til alle jer hunde ejere og det er nok et dumt spørgsmål, men håber I kan svarer mig på det. :rolleyes:

Jeg var nede og gå med Basse, min Grand Danois vi hentede igår og vi fjollede rundt og han blev rost når han nu gjorde det han skal. Så sad jeg så ned på hug, for vi herhjemme er i gang med at få ham til at lærer sit navn, så jeg kaldte på ham og så kommer jo en lille 23 kilo tumpe i mod mig, og så smiler jeg så på det tidspunkt og når han kommer hen imod mig "dunker" han lige sit lille tykke hoved op i min tand. Det gjorde selvfølgelig ikke ondt på mig, men jeg sad dér i mindst 10 minutter og nussede ham og sagde "undskyld" , men da vi så kom hjem, så kom han stadig når jeg kaldte, men nu virker han lidt reserveret overfor mig som om at jeg er jordens største ....... ?? :cry:

Jeg er bange for om jeg måske har ødelagt "noget" imellem mig og ham?? Nu er det jo godt nok den første gang vi har hund, så jeg pusser rigtig om ham og forkæler ham, men nu bliver man da helt ked af det når ens "baby" ikke gider at snakke med en lige pludselig?? :confused::cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

En anden gang, lad vær med at sig undskyld og nus ham, snak med høje glade lyde og grin lidt af det (altså ikke af ham, med ham...) - så vil han reagere efter det. Jeg træder tit Motor over tæerne, så dæmper han mig, jeg smasker tilbage og så får han måske lige et kys mens vi løber videre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lab'Buddy

Tror bestemt ikke der er ødelagt noget imellem jer.

Lig dig ned på maven, og lad ham snuse til dig, giv ham en godbid eller ros - undgå at kald på ham. Hvis han ikke kommer med det samme, så sig nogle underlige lyde (ikke hans navn) så du bliver meget spænende. Så bare pjat normalt med ham. På ingentid har han glemt det.

EDIT: Til næste gang, så som Buddha skriver, lad være med at gør et nummer ud af det.

Redigeret af Lab'Buddy
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst WhoLetTheDogsOut

Mange tak :5up: .

Nu var jeg ellers lige ved at blive ked af det :oops: , jeg troede at han slet ikke kunne lide mig mere. Men jeg har opdaget at han er meget nusset angående min kæreste, og der må jeg da indrømme at jeg er rimelig jaloux over det. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites