Hop til indhold

Ny Bog


Gæst Anonymous
 Share

Recommended Posts

Gæst Anonymous

Hej Alle

 

Jeg skriver herinde faktisk for at bede om lidt hjælp.

 

Kæresten er i gang med at skrive en bog om "muskelhunde" i danmark, men mangler oplysninger om hvor mange registrede hunde af følgende racer der reelt er i DK. Hvis der er nogle her på forumet der kan bidrage med tal, ville jeg være meget taknemmelig. I er selvfølgelig også velkomne til at komme med konstruktive ideer til emner i denne bog.

 

Racerne det drejer sig om:

 

Amstaff

American Pitt bull terrier

Boerboel

Akita Inu

Tosa Inu

Staffordshire Bull terrier

Amerikansk Bulldog

Dogue De Bordeaux

Napolitansk Mastiff

Olde English Bulldogge

Presa Canario

Cane Corso

Shar pei

 

Jeg ved godt at der står ulovlige racer på listen, men det er stadig tilladt at have neutraliserede individer i Dk.

 

Håber I kommer med en masse respons

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst loca-typher
Hej Alle

 

Jeg skriver herinde faktisk for at bede om lidt hjælp.

 

Kæresten er i gang med at skrive en bog om "muskelhunde" i danmark, men mangler oplysninger om hvor mange registrede hunde af følgende racer der reelt er i DK. Hvis der er nogle her på forumet der kan bidrage med tal, ville jeg være meget taknemmelig. I er selvfølgelig også velkomne til at komme med konstruktive ideer til emner i denne bog.

 

Racerne det drejer sig om:

 

Amstaff

American Pitt bull terrier

Boerboel

Akita Inu

Tosa Inu

Staffordshire Bull terrier

Amerikansk Bulldog

Dogue De Bordeaux

Napolitansk Mastiff

Olde English Bulldogge

Presa Canario

Cane Corso

Shar pei

 

Jeg ved godt at der står ulovlige racer på listen, men det er stadig tilladt at have neutraliserede individer i Dk.

 

Håber I kommer med en masse respons

 

 

hey, jeg ved at der ikk er særlig meget mere end 30 dogo presa canario´er i danmark da racen ikke er udbredt.

men på vej op, jeg ved også at du knap nok finder en ren amstaff i danmsrk med mindre der er opdræt, ellers er der pitt bull i,

 

jeg mener da at tosa er ulovlig i danmark?? smuk hund!

 

et forslag: det ville være dejlig hvis i kunne sætte et andet ry, på de enorme bamser som bla. rottweiler, og mastiffer? super ide i har fået!!

________________ og i må rigtig gerne spørge mig om mere hvis det er ved en del om muskelhunde, og har venner der har muskel hunde bla. presa canario.

synes det er en super ide i har fået!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...