Hop til indhold

Hej Fra Mig


Gæst Bella-R
 Share

Recommended Posts

Gæst Bella-R

Hej jeg hedder mette og jeg er 14 år jeg elsker hunde jeg har stortset haft hund hele mit liv, jeg fik min første hund Buster da jeg var 3 år gammel han var en blandning af en Schæfer, Collie og Labrador, senere fik vi en af Buster´s unger, Buster´s hvalp hed King.

 

Min far og mor er skilt og min far fandt så en kæreste der havde en Cavalier King Charles Spaniel, som hed Charlie, men han levede ikke ret længe mens jeg kendte ham.

 

Men så fik de så en Rotte som hedder Bella.

 

Min mor fik senere en blanding der hed Charlie som jeg ikke rigtig ved hvad er blandet af fordi min stedfars ven skulle af med den, rettere sagt den skulle aflives selvom han var rask, han var bare lidt vansklig fordi ingen nogensinde havde opdraget ham ordentligt. Men Buster fik så kræft og han kunne ikke redes, så han blev aflivet, det hjalp lidt at de to andre ventede på os derhjemme.

 

Men et år senere ca. skulle vi flytte i lejelighed og vi kunne ikke have hundene med, og vi synes det ville være synd hvis de kom et andet sted hen da Charlie var meget vansklig og King var kun vant til andre hunde og han kunne risikere og komme et sted hen hvor de ikke ville behandle ham som han skulle behandles. Så de skulle aflives.

 

Men jeg har mine bella som jeg elsker rigtig højt, og min far og hans kone snakker om at få en ny rotte men det er ikke sikkert de må, så det krydser jeg fingre for. Det er altid dejligt med en hvalp i huset.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...