MissMilladk Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Min ellers ikke så vandglade hund var ude at soppe i dag ved Fornæs (lidt nord for Grenaa). Man går på en kæmpe græsmark, hvor der også går køer, men de holder sig som regel i den ene ende af marken, så der er plads nok at gå på uden at komme i nærheden af dem. Marken ligger lige ned til vandet. Nogle af billederne er fra første del af gåturen, herefter gik vi op på marken, hvor Elvis så fik rullet sig i en deeejlig kokage Han var simpelthen smurt ind i lort Så de billeder, hvor han er våd på ryggen skyldes ikke, at han endelig har turde give sig i kast med at svømme, men at jeg tog ham ned til vandet igen bagefter og fik vasket ham lidt, så han bare var noglelunde ren til vi skulle tilbage til bilen :blink: Han hyggede sig gevaldigt med at være i vandet og kom også lidt længere ud end han nogensinde har været før Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Hvor ser det dejligt ud, og der er da ikke noget bedre end en frisk kokasse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Hvor ser det dejligt ud, og der er da ikke noget bedre end en frisk kokasse Nej, og jeg tror den har været meget frisk De gamle indtørrede, der lå rundt omkring, var han ikke interesseret i, og så ville han heller ikke have været smurt så meget ind, hvis den havde været tør. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts