Hop til indhold

Små legekammerater til Papillonhvalp (Valby/Rødovre/Vanløse/Frb.)


Gæst Chico
 Share

Recommended Posts

Vi har en lille Papillon-blandingshvalp på knap 12 uger, som godt kunne bruge nogle søde, små legekammerater på nogenlunde samme størrelse - gerne hvalpe :-)

 

Han er ikke så tryg ved andre hunde endnu, men når han får lov at se en anden hund lidt an, og den ikke viser sig at være frembrusende, tør han godt lege. Derfor søger vi ligesindede legekammerater til ham, så han kan blive tryg ved at omgås andre hunde og få leget lidt med nogle på hans egen størrelse og alder.

 

Vi kan mødes i fx Vigerslevparken, Søndermarken, Grøndalsparken, Damhusengen eller i nærheden af disse.

 

Skriv endelig hvis I har en sød og rolig lille hvalp, der har brug for en lille legekammerat:vuf:

 

/Maria og Chico

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

hej maria og chico

 

jeg lufter en yngre papilon i søborg tæt på dyssegård, der er et stort grønt område hvor hundene også kan løbe fri.

 

han er kastreret og såvner selvskab, da han selv er lidt nervøs ved andre hunde, han tør ofte kun hilse hvis det er en høflig hund, men han er blevet meget bedre, han kunne have godt af at møde en ligesindet hvis i kunne tage den lange vej derud...

 

da jeg lufter ham for andre kan jeg ikke så godt lufte andre steder end der, men i er velkommen til at komme med på en tur, vi går aldtid en time..

vh louise

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Louise,

 

Det lyder ellers super, men vi har desværre ingen bil... Så det er nok pt. lidt for lang en tur at tage med ham, for at han måske holder til 10-15 minutters intensiv leg. Men tak for dit gode forslag :-D

 

Og til Møffes mor:

 

Jep, det var os I mødte i Vigerslevparken - men det fortalte jeg dig jo allerede i dag, da vi pudsigt nok stødte ind i hinanden igen ;-)

 

 

PS. til alle: Vi håber stadig at finde små legekammerater nær Valby :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og til Møffes mor:

 

Jep, det var os I mødte i Vigerslevparken - men det fortalte jeg dig jo allerede i dag, da vi pudsigt nok stødte ind i hinanden igen ;-)

 

Jaaa, og Chico er bare super sød og nuser :lun:

 

Og Møffe er en dum hund, der ikke kigger sig for, inden han sætter sig :stupid:

 

Der skete heldigvis intet - ingen fladmaste papillonblandinger herfra :mrgreen: Selvom det var tæt på :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...