Sille12 Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Hej, Fik i lørdags min hund hjem efter at han var blevet passet en uges tid hos min veninde. Lørdag aften havde han meget tynd mave og søndag morgen havde han overbrækket(sorry:oops:) hele køkkengulvet. Her til morgen har han stadig diarre og nu tænker jeg, hvad det er, at I plejer at give jeres hunde for at få det til at stoppe???? Han har fået skånekost(kogt kylling og ris) i går og det regner jeg også med at give ham i dag selvom han ikke er sælig vild med det:rolleyes:. Kunne jeg evt. give ham et kødben også, da det jo godt kan give hård mave;-)?? Han skulle jo gerne snart komme over det. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Jeg ville give zoolac og A-38 og se det an et døgns tid. Hvis der ikke er nogen forbedring, ville jeg tage en tur til Dr. dyr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Er det dårlig mave eller diarre? For hvis det er diarre som i væske der kommer ud, og opkast, ville jeg da lige prøve at give dr dyr et ring. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret August 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Hej igen, Det er tynd gulligt diarre(ikke som vand, men meget tyndt). Hvor køber du zoolac?? V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Pro-kolin kan købes ved dyrelægen, ved ikke om det også kan på apoteket, mener at zoolac an købes ved apoteket og vi har en barf butik der sælger det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts