Hop til indhold

Vores lille hvalp Frida :D

Gæst Mollyognadja
 Share

Recommended Posts

Gæst Mollyognadja

Hej allesammen,

Nu har min familie og jeg endelig anskaffet os en lille dejlig hvalp!

Vi mistede vores anden hund for ikke så lang tid siden og vi besluttede os for at vi skulle vente i noget tid, før at vi ville have en ny. MEN så faldt vi for lille Frida! Hun er en dejlig lille sort labrador hvalp på 9 uger! Man kan ikke lade være med, at falde for hende!

Hun er mildest talt en bisse og er MEGET fræk! Hun gnaver i alt hvad der kan gnaves i - for hun skal jo lige teste vores grænser. Hun er godt i stand og det er MEGET forståeligt, da hun faktisk er umættelig - hun kan spise hele tiden hvis hun altså fik lov :D Hun er også ret renlig allerede - hun har forstået at man skal tisse og "lave" på aviserne (nogle gange hænder det dog at der sker uheld andre steder end aviserne)! Hun går sågar hen til havedøren når hun skal noget, men desværre er hegnet ikke lavet endnu, så hun kan ikke komme ud.. Nu har hun endda snart fundet ud af, at det er ret tilfredsstillende at tisse uden for :rolleyes: Hun er stadig lidt nervøs for at gå ture og vi når heller ikke særlig langt før, at vi skal bære hende resten af vejen :oops: Frida har også hilst på mine tamrotter - det ser ikke rigtig ud som om, at hun har forstået at de er andre levende dyr :lol: Jeg har så meget at sige om lille Frida, men sådan er det vel med hvalpe? :D

Nå men jeg havde bare lyst til at dele min glæde med alle jer hunde-elskere her på forummet. Hun har virkelig reddet en skod ferie!! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites