Gæst Visello Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Ville lige skrive herinde hvis nogen skulle finde på noget nyt og lege med sin hund Mig og Naomi købte en Laser pointer her for et par dage siden og vi synes bare det er rigtig sjovt og lege med vi leger hund jagter og jeg fanger og så skal hund slå med poten på min hånd så slipper jeg strålen fri igen og så om igen de kan fås til 100 kroner og hvad jeg kan se med Naomi så synes den det er rigtig sjovt den er dog kun et halv år men den synes det er rigtig sjovt Bare pas på med ikke og lys den i øjene med den da de er meget skarpe helt være et stykke foran den når du peger rundt omkring med den Kom på iden da jeg så den jagtet en flue og et par natsværmer en dag jeg sad lidt sent oppe med døren åben så kom der lige et par dyr ind den jagtet rundt i huset håber i kan bruge det til noget hvis i mangler en lille leg i hjemmet men os på en aften tur de kan nå rigtig langt ved ikke lige hvad ders rækkevide er da jeg ikke lige læste på den jeg bare pakket den ud og begyndte og lege med den Visello Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Jeg synes ikke det er en god idé :hmm: hunde kan let blive stresset af leg med laser! Prøv evt. at købe den her bog: eLounge.com - leg med din hund af Suellen Dainty Der er mange lege og sjove tricks, der alle stærkt kan anbefales. Men mit råd er altså at ligge laseren væk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tito Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Det er en meget sjov leg, som vi også legede med vores hund en årgang... Men kan nu ikke se et lysskær på væggen uden at han vil fange det, såsom reflekteret lys fra ure og andre skinnende genstande. Så jeg vil også fraråde denne leg... selvom den er lidt sjov:blink:. Øvelser og tricks er bedre for hunden, så skal den jo tænke tænke tænke:vuf: hvilket udvikler intelligensen, og den bruger energi på en bedre måde ved den slags hjernegymnastik. Du ved det måske i forvejen, men ville bare lige give et råd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Det er en meget sjov leg, som vi også legede med vores hund en årgang... Men kan nu ikke se et lysskær på væggen uden at han vil fange det, såsom reflekteret lys fra ure og andre skinnende genstande. Så jeg vil også fraråde denne leg... selvom den er lidt sjov:blink:. Øvelser og tricks er bedre for hunden, så skal den jo tænke tænke tænke:vuf: hvilket udvikler intelligensen, og den bruger energi på en bedre måde ved den slags hjernegymnastik. Du ved det måske i forvejen, men ville bare lige give et råd Det er jeg helt enig i ! Vi har oplevet præcist det samme, og den bruges ikke mere ! Hun taber jo fuldstændig hjernen når hun jagter prikken, og får i øvrigt fråde om munden. Ikke særligt sundt ! Det eneste vi har brugt den til siden, er kontrol af respekten for vejen. Hvis hun stopper ved kantstenen, når laserprikken "løber" på vejen, sidder det helt fast ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Visello Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Vil jeg da lige tage til efterretning men vil lige sige vi ikke leger 24/7 med den laser vi har skam masser af andere sjove lege sager i hjemmet og tage gerne noget med ud hvis vi skal på tur ellers finder vi en pind eller så søger vi efter mus og træner gerne lidt hverdag og leger da os med andere hunde Kan desvære ikke få min hund til og tage en svømme tur da den ikke kan lide vand og kommer nok aldrig til det da det ligger til en Shiba =( selv når jeg prøver og bade den hvis den lige har fundet et eller andet der ikke lige skulle rulles i så tror den at den skal til og dø har indda sat mig ved siden af den så den sad mellem mine ben den vil sku ikke ha noget med vand og gøre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret August 11, 2010 Rapporter Share Besvaret August 11, 2010 beaglepack.dk Søgeresultater laserlys Læs mit indlæg fra februar i år, som er hentet på min hjemmeside - se bort fra at jeg nævner beaglen (som er min hund) - men at det gælder alle typer hunde som har tendens til stress - herunder jagt hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts