Hop til indhold

Kære hundeejere.


Gæst Anonymous
 Share

Recommended Posts

Gæst Anonymous

Kære hundeejere.

 

Jeg har en autistisk søn der er panisk bange for hunde.

 

Vi bevæger os meget i det offentlige rum, og især på specialtandem.

 

3 gange på et år er min søn blevet så bange for især de hunde der ligner bulldog, og så skriger han. Dette har provokeret ejerne, som simpelthen "pudser" hunden after os, samtidig med at de råber "så slap dog af" efter os.

 

Underligt. - Jeg har selv lidt meget af hundeskræk som jeg langsomt er ved at bearbejde, bl.a. ved at gå enkelte gange hos Anette Røpke.

 

Men i den situstion hvor min søn skriger, og jeg skal styre en stor specialtandem, samtidig med en lille arrig hund (sikkert og vist er det ejerne bag) - er det til tider svært for mig at fyre en replik af mod disse mennesker, som " Husk at hunden holdes i snor her" el.lign.

 

Nu er jeg nogengange bange for ligefrem at blive overfaldet.

 

Alle episoder er sket i mit hjemkvarter, og jeg er alligevel så meget bekendt med psykologi at det er ejerne bag hunden der står til regnskab for

den fremfærd.

 

Hvis nogen af jer vil lægge øøre til denne beretning, så er jeg jer meget taknemmelig.

 

Iøvrigt er jeg meget glad for dyr, og synes hunde der er velafrettede og iøvrigt velpassede er særdeles herlige!

 

Venlig hilsen

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...