Gæst Findus Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 De sidste dage har Duffy ikke villet have sin morgenmad uanset hvordan vi serverer den (kong, søg, madskål) Og de sidste dage synes jeg i det hele taget ikke at hun har spist så meget... Er det normalt at de i perioder ikke spiser helt så meget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 5, 2010 Rapporter Share Besvaret August 5, 2010 hvor gammel er hun? Mange hvalpe er ligesom børn, spiser meget i nogle perioder, og går lidt fra foderet i andre... hvis hun ellers er glad og legesyg og sit normale "jeg", tror jeg ikke du behøver bekymre dig. Tag evt hendes temperatur. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 5, 2010 Rapporter Share Besvaret August 5, 2010 Hun er 16 uger og jeg synes hun virker helt normal og legesyg som hun plejer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 5, 2010 Rapporter Share Besvaret August 5, 2010 Kan det måske også have noget at gøre med at hun nok snart skifter tænder? Der er nemlig nogle stykker som er begyndt at rokke... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camilla Sjelhøj Besvaret August 5, 2010 Rapporter Share Besvaret August 5, 2010 tror det er meget normalt. vi mennesker spiser jo heller ikke lige meget hver dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret August 5, 2010 Rapporter Share Besvaret August 5, 2010 Hvis det er tænderne der driller/ Gør lidt ondt så hun ikke er så vildt med at tygge på "hårde piller" så kan du evt bløde dem lidt op. Det gjorde jeg til en gammel fox terrier jeg passede for et par uger siden. Den havde nemlig dårlige tænder og ville kun spise blød mad. Jeg hældtre bare kogende vand over pillerne og lod det stå i ca. ½ time så - evt. mose det lidt med en gaffel bagefter - så det er blevet til en slags vællig/grød. Det virkede i hvert fald for fox terrieren :5up: (Og stakkels dem der ejer hende (og stakkels coco) - for de troede bare hun var kræsen!!)! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 5, 2010 Rapporter Share Besvaret August 5, 2010 brug ikke kogende vand, kog kedlen og lad det køle lidt ned først :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret August 5, 2010 Rapporter Share Besvaret August 5, 2010 Kan det måske også have noget at gøre med at hun nok snart skifter tænder? Der er nemlig nogle stykker som er begyndt at rokke... Det er sikkert tænderne - Min Darwin er også i gang han er 18 uger. Nu får han så koldpresset foder - men når det for alvor går løs vil jeg lige banke foderet med kødhammeren. Problemet er at hvis de ikke kan tygge foderet kan de kaste det op igen fordi de sluger det helt. Duffy har sikkert også ondt i tænderne og det kan være derfor hun ikke vil spise så meget. Bank foderet lidt med kødhammeren eller blød det op og se om det hjælper Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 5, 2010 Rapporter Share Besvaret August 5, 2010 de kaster det heller ikke op hvis det er opbl☼dt i vand + det fremhæver duften lidt, og kan virke appetitforstærkende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 6, 2010 Rapporter Share Besvaret August 6, 2010 Tak for svar... Duffy spiste tilgengæld rigtig meget i går aftes, så er ikke længere bekymret for at hun ikk får det hun skal Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts