Hop til indhold

Shetland sheepdog på 10 måneder søger nyt hjem


Gæst AnnoSalutis
 Share

Recommended Posts

Gæst AnnoSalutis

Til vores dejlige sheltie søger vi et ny hjem, da hun ikke kan enes med vores anden hund.

 

Der er tale om en tæve (ej neutraliseret) - hun er meget charmerende og kvik. Hun trives bedst i omgivelser der ikke er alt for by-agtige - et hjem i et villakvarter eller på landet ville passe hende godt.

 

Hun kan nemt motiveres med legetøj og hun er naturligvis renlig, vaccineret og velopdragen. Hun er ikke udpræget madmotiveret og forsøger f.eks. ikke at tage mad fra sofabord etc. Hun er god til andre hunde (det er primært vores anden hund der er for "voldsom" til hende, hvilket stresser hende meget).

 

Hun har en tendens til at alarm-gø (som sheltier ofte har), men adlyder "stille" og hendes gøen er på ingen måder overdrevet. Hun kræver som andre hunde daglig motion og aktivering - gerne i omgivelser hvor hun kan få lov at løbe frit med jævne mellemrum.

 

Med hende følger DKK stamtavle - hvis du er interesseret i at høre nærmere, så skriv her i PM eller på email: annosalutis66 snabela gmail punktum com

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst AnnoSalutis

P.S. Billeder kan naturligvis ses - bare skriv i PM / ovenstående email.

 

Hun vejer ca. 7 kg, kan godt lide både hunde og mennesker (såvel voksne som børn). Hun er selvstændigt anlagt og har ingen problemer med at være alene hjemme.

Redigeret af AnnoSalutis
Link til indlæg
Del på andre sites

Ååååh, nu bliver jeg helt ked af, at jeg skal til at flytte og ikke synes hunden skal smides ind midt i flytningen og flytterodet. :cry:

De er så søde, sådan nogle Sheltier.

 

Du har ikke mulighed for at smide billederne herind? Det vil sikkert få flere til at tage kontakt. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Jeg skriver til dig vedr. din Shelti.

Min familie og jeg bor på en gård i Tølløse - vi har 2 Sheltier i forvejen - en dreng og en pige - Vi ville kunne give hende en god fremtid sammen med et par gode hundevenner, masser af plads, og en familie der elsker sine hunde.

 

Hvis dette kunne være en god løsning for hende så ring til mig på 61 33 09 20

 

Hilsen Pernille

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...