Hop til indhold

Agility video


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Gæst Sitto

http://hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=12261

 

En lille video af mig og Sitto som løber en lille delbane til agility :blink:

 

Det er heldigvis begyndt at gå fremad igen, efter hendes lille slåskamp med labblandingen på holdet - hvor hun blev usikker på banen efter det! I tirsdag gik det i hvertfald SUPER godt til træning :5up: men det er bare så sindsygt vigtigt med Sitto at holde så snart man kan mærke på hende at hun er ved at være lidt træt, ellers går hun helt i stå og gider slet ikke. Men når hun gider, så er hun rigtig dygtig til agility og så nyder hun det! Heldigvis er Sitto blevet mere fokuseret på mig og agility banen, i stedet for musehullerne på marken omme bag ved - dem var hun ret så fokuseret på før i tiden.. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto
hvor er i gode :klap2:

 

Jeg glæder ig til vi kan komme i gang med agility for hvor ser Sitto bare ud til at nyde det :-)

Taak :blink:

 

Kan godt forstå du glæder dig, agility er rigtig sjovt. Har trænet Sitto siden september '05 og lad os bare sige at vi har haft vores "kampe" på agility banen synes jeg.. ;-) hun har været meget fokuseret på musehullerne omme bagved, på marken, som hun jo ved er der, og hun elsker musejagt, og så har Sitto også engang taget ENORMT mange æresrunder, osse inden vi var færdige med banen.. :oops: og så er/har hun været usikker til stævner, pga alle de mennesker. Så endnu er vi blevet disket til alle stævner, men i det sidste stævne vi har deltaget i, tror jeg det er (i sommers sidste år), der har det faktisk været min skyld at vi blev disket - hvis jeg ikke lige havde lavet en fejl i banerne, så var vi kommet fejlfrie - for det var altid lige 5-6 forhindringer før slut.. så ærger man sig.. men tilgengæld SUPER stolt af Sitto fordi hun klarede det så godt og at hun ikke var usikker.. :-D

 

Men det ser ud til nu, at hun har fundet ud af at agility er sjovt og så kan musejagterne altså godt vente! Regner med at starte stævnesæsonnen op her i løbet af sommeren, hun får én chance mere og hvis hun stadig er usikker til stævner, holder vi helt med stævner - så er det bare hyggeagility.. men krydser fingre for at det går godt, for det er en skam ellers.. for jeg VED at hun kan og når hun gider så er hun super dygtig! Men nogle dage gider hun bare ikke agility, men det er også i orden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Taak :blink:

 

Kan godt forstå du glæder dig, agility er rigtig sjovt. Har trænet Sitto siden september '05 og lad os bare sige at vi har haft vores "kampe" på agility banen synes jeg.. ;-) hun har været meget fokuseret på musehullerne omme bagved, på marken, som hun jo ved er der, og hun elsker musejagt, og så har Sitto også engang taget ENORMT mange æresrunder, osse inden vi var færdige med banen.. :oops: og så er/har hun været usikker til stævner, pga alle de mennesker. Så endnu er vi blevet disket til alle stævner, men i det sidste stævne vi har deltaget i, tror jeg det er (i sommers sidste år), der har det faktisk været min skyld at vi blev disket - hvis jeg ikke lige havde lavet en fejl i banerne, så var vi kommet fejlfrie - for det var altid lige 5-6 forhindringer før slut.. så ærger man sig.. men tilgengæld SUPER stolt af Sitto fordi hun klarede det så godt og at hun ikke var usikker.. :-D

 

Men det ser ud til nu, at hun har fundet ud af at agility er sjovt og så kan musejagterne altså godt vente! Regner med at starte stævnesæsonnen op her i løbet af sommeren, hun får én chance mere og hvis hun stadig er usikker til stævner, holder vi helt med stævner - så er det bare hyggeagility.. men krydser fingre for at det går godt, for det er en skam ellers.. for jeg VED at hun kan og når hun gider så er hun super dygtig! Men nogle dage gider hun bare ikke agility, men det er også i orden :blink:

 

Ja det er ikke altid nemt for at os mennesker at huske det hele heller :-) men dejligt at det ikke var hend der kludrede i det.

Jeg tror også at Tacco kommer til at interessere sig mest for mus og andre hunde men nu må vi se. Vores hundetræner mener det kunne give ham mere lyst til at lystre at vi laver noget der er sjovt for ham for lydighed det finder han gabende kedsommeligt sådan lidt ala: Hvorfor træne dæk, jeg kan jo godt ligge, det så du lige før, skal vi ikke hellere træne rul eller gå over og hilse på den søde hund lige derovre :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...