Hop til indhold

ølby dyrehospital

martin
 Share

Recommended Posts

hej jeg har lige talt med Ølby Dyrehospital og de fortalte min at jeg kunne kommer og få mine hunde vaxcineret mod PARVO (standart Vaxcinen) selv om de skal have en når de er 16 mdr et år efter den siste de har fået men hun sage at det gør ik noget at de forden før selv om der er 2 mdr til at silver skal have den og holly skal først have den 5 mdr og den koster 200 kr per hund og alle er velkommen med ders hund fortalte hun så er man sikker på at de er mere dægget ind og håbe på det beste lige nu hvor den Virus er i fuld flor og er farlige

Håber i kan bruge dette til noget

med venlige hilsen

martin

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Yvonne Frederiksen

Vi bruger også Ølby, og Nina er rigtigt god.

Hun tager ingen chancer, da de har hjulpet Faxe med inficerede hunde med Parvo.

Ud af 14 smittede hunde i Sydsjælland, er de 11 døde!!!

Man kan også få taget en parvo-test. Den tager ca 10 minutter.

Så hvis men har en hund med dårlig mave m.m., kan man hurtigt få et svar.

Peter

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bruger også Ølby, og Nina er rigtigt god.

Hun tager ingen chancer, da de har hjulpet Faxe med inficerede hunde med Parvo.

Ud af 14 smittede hunde i Sydsjælland, er de 11 døde!!!

Man kan også få taget en parvo-test. Den tager ca 10 minutter.

Så hvis men har en hund med dårlig mave m.m., kan man hurtigt få et svar.

Peter

Problemet er jo bare at testen ikke viser noget, før virusen ER i fuld udbrud, hvilket du vil kunne læse i en anden tråd.. Så jeg ved ikke, hvor meget tryghed, der er i den test:???: Hvis den bare har dårlig mave, vil testen vise at der ikke er parvo, men det kan der jo desværre så godt være.. Prøv at læse her: http://www.hunde-forum.dk/sygdomme/17709-den-nye-farlige-sygdom-der-er-kommet-4.html#post449913 (indlæg 32)

Jeg ringede derover i går og der var det altså 30 minutter det tog;-) OG jeg fik så også en anden pris, end min morgenturs-veninde.. Så det koster mellem 220 og 341 kr at få foretaget den prøve. Og man skal komme med en pose med afføring.. Så går der de her 10-30 minutter og så har man svar..

Link til indlæg
Del på andre sites