Hop til indhold

Erfaringer med Lærkehusets Hundepension


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

Hejsa.

 

Er der nogen, som har erfaringer med Lærkehusets hundepension i Ansager?

Vi ska ned og mødes med dem i næste uge, så ville lige høre, om nogen derude har prøvet dem tidligere? Lyder nemlig lige som et sted, vi søger efter, hvor hunden bor inde i huset sammen med dem.

 

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Nå men når ingen af jer hende har erfaring med ovenstående, så må jeg jo selv ud af se på stedet :-D:-D:-D

Nu ville jeg jo aldrig vælge et sted, inden jeg har besøgt det alligevel:-D.

 

På fredag skal vi med Hayly ud og se stedet samt se, om hun kan sammen med deres hunde (for det er jo kravet). Glæder mig lidt:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå men så har vi været på besøg ude ved hundepensionen, så til dem som ønsker en opdatering, så kommer den her:

 

Mage til dejligt menneske og omgivelser skal man lede længe efter:5up:. Både min mand og jeg kørte derfra med en følelse af, at vi her trygt kunne overlade vores lille pige uden dårlig samvittighed:-D.

Det var simpelthen lige, hvad vi har søgt efter!

Hun sover inde i soveværelset sammen med ejernes egne hunde. Hun skal på intet tidspunkt være i en boks, men går frit rundt sammen med de andre hunde. Ejeren har 2 - snart 3 - berner sennen, så der er rigeligt med legekammerater. Der er en dejlig stor indhegnet have. Hun tager hundene med over i en nærliggende park på gåtur.

Og som et plus er hun hundemassør, så Hayly kan også få hundemassage, imens hun er der.

Hun tager kun hunde ind, som kan med hendes egne, og når nu der er reserveret plads til Hayly, så tager hun evt kun en mere ind, hvis hun mener, at det kan gå sammen med Hayly - hun sætter virkelig hundenes trivsel højt. Det betaler vi gerne mere for, end at sende hende et sted hen, hvor hun skal ligge et bur.

Hvis man ønsker det, så sender hun gerne mail eller sms dagligt under opholdet, så mor og far kan forsikres om, at deres lille pus har det godt:-D.

Hayly er blevet tilbudt at komme derop til en overnatning inden selve ferie, så hun har prøvet det. Og det vælger vi nok at gøre.

 

Til jer som ønsker et sted, hvor jeres hund ikke skal ligge indespærret i et bur en del af dagen, så kan jeg kun tale godt om dette sted (indtil videre:-D). :5up::5up::5up: herfra:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...