Gæst Jackson Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Hej alle glade hundeejere Jeg ligger inde med en sæk Markus Mühle, 15 kg som jeg desværre ikke når at bruge inden den udløber d. 31.12.10 - jeg købte nemlig to store sække uden at være klar over, at udløbsdatoen var så "tæt på" - der er jo stadig mere end 4 måneder, men 30 kg tvivler jeg STÆRKT på jeg når at bruge - Jackson er jo bare en lille hund 15 kg Markus Mühle er derfor til salg for 300 kr + fragt oveni. Nogen der er interesseret??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret August 13, 2010 Rapporter Share Besvaret August 13, 2010 Hvor bor du henne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jackson Besvaret August 13, 2010 Rapporter Share Besvaret August 13, 2010 Hej Lone. Er fra Herning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret August 14, 2010 Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 Hmm.. har lige undersøgt fragtprisen - og den er ca. 150 kr oveni.. så er det billigere at købe det lokalt til 430 kr - eller i tyskland hvor det kun koster 260 kr. for foderet og 7 euro for fragt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts