aanonymoss Skrevet August 14, 2010 Rapporter Share Skrevet August 14, 2010 hej. Nu er vores bella snart voksen og skal til at skifte foder. Hun får junior 33 rc. Nu hvalpefoder. Hvad vil i anbefale af det nye foder hun skal starte på som ti mdr. - Er der virkelig ingen kommentarer`? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
aanonymoss Besvaret August 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 hmm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst WhoLetTheDogsOut Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Det synes jeg at du skal snakke med din dyrelæge/dyrehandler om. De ved alt sådan noget, nu er jeg ikke specielt klog på dette område. For jeg spørger nemlig dyrelægen og dyrehandleren selv. Ellers kan du gå på nettet og se hvad hun skal have efterfølgene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Det er jo lidt svært at råde hvilket foder din hund skal spise - det er vel noget du selv skal beslutte Hvorfor kigger du ikke ind under foder forummet - der er lagt en masse tråde og indlæg på forskellig foder - så måske kan du blive inspireret den vej;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jepsen Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Min dyrlæge sagde, vi ikke måtte tage vores hund af hvalpefoder før han var min. 1 år. Hvalpefoderet indeholder "vokse-ting" som hvalpen har brug for i lang tid. Henne Petfood skulle være godt. Det er baseret på laks Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts