Besvaret August 14, 201015 år comment_427959 Hej Nu er Egon 8 mdr. og han gør simpelthen af næsten alt. Det er vildt irriterende, og det er nærmest bare blevet værre og værre.:hmm: Så snart han hører lyde i tv'et gør han, hvis han ser folk gå forbi vores vindue, nogle gange når vi er ude at gå og der kommer nogle folk forbi gør han. Han gør mest når vi bare er hjemme. Tit kommer han med et kæmpe gø, så vi er lige ved at gå i chok. Problemet er bare at han gør af ingenting & tit alm. lyde som han tit hører. Forstår ikke hvorfor? måske det er for at få opmærksomhed & blive set, det ved jeg ikke? Vi er næsten hver dag ude i en hundeskov, tæt på os, og så snart vi åbner lågen, begynder han virkelig at bjæffe i vildensky, men det tror jeg kun at der er et tegn på stolthed? Vi går til træning en gang i ugen. Nogen der har en løsning til hvad vi skal gøre. Vi har prøvet at sige hårdt nej, hver gang han gør, men synes ikke rigtigt det hjælper.. Vi har også prøvet at lukke ham ud på badeværelset så snart han gør, og så lade ham blive der ude i 20 sek.. Rapporter
Besvaret August 14, 201015 år comment_428012 Sådan var min Izzie også tjek den her tråd: http://www.hunde-forum.dk/traening/17517-projekt-luk-roven-izzie.html Der er en masse gode ideer at hente :5up: Rapporter
Besvaret August 14, 201015 år comment_428014 Uanset hvilken metode i vælger, så er det vigtigt at være konsekvente! Den samme metode HVER gang! Ingen slinger i valsen! Rapporter
Besvaret August 14, 201015 år comment_428028 Sådan var min Izzie også tjek den her tråd: http://www.hunde-forum.dk/traening/17517-projekt-luk-roven-izzie.html Der er en masse gode ideer at hente :5up: Tak, den tråd hjalp rigtig meget! Rapporter
Besvaret August 14, 201015 år comment_428073 Jeg tror også, at den her tråd kan hjælpe dig: http://www.hunde-forum.dk/hvalpe/18128-bailey-er-begyndt-go-meget.html Rapporter
Besvaret August 17, 201015 år comment_430053 Bare undgå de der halsbånd og kemikalier osv for at stoppe din hund i at gø. Det er dyrplageri.. Men der er også lige kommet en god artikel i HUNDEN (DKKs medlemsblad som også kan fås i håndkøb) om gøen.. - Maiken Pedersen Rapporter
Besvaret August 17, 201015 år comment_430165 Bare undgå de der halsbånd og kemikalier osv for at stoppe din hund i at gø. Det er dyrplageri.. Men der er også lige kommet en god artikel i HUNDEN (DKKs medlemsblad som også kan fås i håndkøb) om gøen.. - Maiken Pedersen Ja, det er simpelthen for synd og ikke løsningen! Har haft i time out 3 gange og det er allerede blevet meget bedre Rapporter
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.