Gæst stenshoej Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Robin er begyndt at lugte helt forfærdeligt i perioder! .. og hans pels er også blevet en tand mørkere? tænker det er noget i retning af hormon udskillelse i pelsen? (ligesom hos rotter). når jeg siger i perioder så, mener jeg at han kan lugte smadder godt om morgenen, og så stinke af h* til om aftenen :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Robin er begyndt at lugte helt forfærdeligt i perioder! .. og hans pels er også blevet en tand mørkere? tænker det er noget i retning af hormon udskillelse i pelsen? (ligesom hos rotter). når jeg siger i perioder så, mener jeg at han kan lugte smadder godt om morgenen, og så stinke af h* til om aftenen :stupid: Hvor gammel er det han er ?? Zacko lugter nemlig også nogle gange meget (skifter dog ikke i løbet af dagen) men i perioder, det var noget med nogle bakteri nowet som han udskilder i huden pga af allergi og dårlig hud, ej kan ikke helt huske hvordan dyrlægen sagde det var men ihvertfald var det ikke iorden at han stank så meget af hund nogle gange. Men hvis det er en hvalp du har ja så ved jeg ikke om det har noget med det at gøre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 han er en "rigtig" mand på 13 måneder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts