Gæst Rikke Bruun Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Nogle som har taget færge til sverige med hund der ved hvordan det foregår??? Skal man henvende sig nogle steder og vise papirerne, eller er det kun hvis man bliver udtaget til den almindelige pas kontrol for mennesker at det så også skal se hundens?? Da vi spurgte selskabet - kunne han ikke lige svarer på det... Mvh Rikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Ved ikke hvilken færge du tænker på, jeg har taget færgen Helsingør-Helsingborg og der er ikke en sjæl når man kommer i land, så hvis jeg havde for meget alkohol med eller noget, ville jeg ikke ane hvor jeg skulle gå hen - Petrine er aldrig blevet stoppet og har aldrig set nogen (med eller uden hund) blive stoppet der. Det er kun i lufthavnen, der går jeg på rødt og spørger om de vil se noget - i Danmark siger de altid ja, tjekker chipnummer og hundepasset (tror ikke de ved, at det er rabies de skal tjekke, for de kigger på den forkerte side). I udlandet (bortset fra Norge) er de helt ligeglad og glor på mig, som om jeg er idiot, når jeg prøver at få dem til at kigge i Petrines pas. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Petrine, altså hunden, har sin egen diplomat, ved sin side, hvad skal man så med Pas og papirer? Mig ikke forstå!:banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts