Petrine Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Hvor køber man blod til sportræning? Slagteren fatter intet. Har forsøgt med søgefunktionen, for er ret sikker på det står på hf et sted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Hvor køber man blod til sportræning? Slagteren fatter intet. Har forsøgt med søgefunktionen, for er ret sikker på det står på hf et sted Spørg Benny fra Ridgeback klubben, han ved det helt sikkert. Han kan endda få fat i det fineste elgblod fra Sverige:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret August 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Spørg Benny fra Ridgeback klubben, han ved det helt sikkert. Han kan endda få fat i det fineste elgblod fra Sverige:mrgreen: Takker, ham kender jeg jo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Hmm.. Hvis ikke man kan købe det hos slagteren så ville det jo betyde enden for hjemmelavet blodpølse.. Det kan simpelthen ikke passe.. Jeg tror jeg ville prøve en anden slagter... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Takker, ham kender jeg jo Ja jeg regnede med at du kendte hele ridgeback klubben eftersom du havde sendt spioner efter os da vi var til sportræning med dem:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret August 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Ja jeg regnede med at du kendte hele ridgeback klubben eftersom du havde sendt spioner efter os da vi var til sportræning med dem:blink: Fnis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Gælder syntetiske dufte? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret August 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Gælder syntetiske dufte? Nej tak, skal ikke gå veganer-spor og er overbevist om, at de små kan lugte forskel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Kennel Kragborg plejer at sælge det... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Nej tak, skal ikke gå veganer-spor og er overbevist om, at de små kan lugte forskel. Tvivler kraftigt på at det er veganer dufte. Er overbevist om at du påvirker din hund til at kunne lugte forskel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret August 17, 2010 Rapporter Share Besvaret August 17, 2010 Hvis du nu boede herovre kunne du komme på slagteriet og få noget :blink: men måske det har noget og gøre med at der faktisk skal laves noget veterniær papir for at man må få blod, altså hvis man følgere reglerne og det kan en slagterbutik vel ikke rigtig, og der er jo ikke blod i det kød de har, så mon ikke de indkøber blod til blodpølse men vi har da nogle som kommer efter blod til spor træning. Og så skal der jo også noget i så det ikke størkner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret August 17, 2010 Rapporter Share Besvaret August 17, 2010 Jeg har tidligere købt ved Slagteren v/ Kultorvet. MEN det er noget dyrt. Eller i hvert fald dyrere end andre køber det til. Husker desværre ikke prisen. Men måske noget i retning af 50 kr. for en liter. Fik det i en pose og gik så hjem og hældte 0,3 l. over i plastflasker (mængden jeg skulle bruge til de spor jeg trænede) og så røg de i fryseren til de skulle bruges. Det fungerede ganske fint. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret August 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 17, 2010 Tak for alle tipsene - ham Benny fra ridgeback-klubben var et hit og 5. september får jeg leveret og lille Baby skal trænes! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret August 17, 2010 Rapporter Share Besvaret August 17, 2010 Tak for alle tipsene - ham Benny fra ridgeback-klubben var et hit og 5. september får jeg leveret og lille Baby skal trænes! En ægte blod pusher - hvad for en slags fik du? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret August 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 17, 2010 En ægte blod pusher - hvad for en slags fik du? Får først næste gang min søster skal til træning, den 5. september Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst teflonhat Besvaret August 18, 2010 Rapporter Share Besvaret August 18, 2010 50 kr. for en liter er alt, alt for dyrt! Ring til et slagteri, fx Kosakgården, og hør, hvornår de slagter. Spørg om du kan købe noget blod, og så er det bare med at pakke bilen og køre derud den pågældende dag. De har som regel hældt 9-10 liter blod i en pose i en pose i en pose (og du må hellere have en murerbalje/spand med). Giv en ramme øl og så er alle glade! Mht. Kragborg er det rigtigt, at man kan købe blod via deres hjemmeside, men jeg har beklageligvis kun dårlige erfaringer, idet blodet er råddent og lugter så fuldstændigt urimeligt dårligt. Så hent selv og frys. Det kan - på flere måder - bedst betale sig. /teflonhat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts