Hop til indhold

Lidt om mig og min Familie og Dyr!


Gæst Anonymous
 Share

Recommended Posts

Gæst Anonymous

Hej Alle Hundeelskere!! :wink:

 

Ja,så blev det vel min tur til at fortælle lidt om migselv.

Nu har jeg jo læst alle I andres spændende profiler,og det var da meget interessant!!!

Jeg er 35 år,og Mor til 3 menneskebørn og en masse "Dyrebørn".

Jeg har to piger på 5 og 7 år og en dreng på 9 år,og heldigvis er de ligesom Mor her VILDE med Dyr.

Vi har 6 katte (Hvoraf en af dem,Snebold er en hvid perserkat).

Mine børn har hver deres egen Pony,og så har vi en Abe som hedder Oluf. Det er en silkeabe,og han EEEELLSKER Barbiedukker.

Sidst men ikke mindst har vi "Mors daglige Følgesvend" Albert som er en lille Mops,og den 4.november skal vi hente vores Mops nr.2. Det er en lille pige,og i øjeblikket bliver der diskuteret ivrigt i familien,om hvad hun skal hedde!!

Vi bor på Nordsjælland,nærmere bestemt Helsinge,hvor vi har boet ca.2 år nu. Oprindeligt er vi Fynboer,men er da efterhånden faldet meget godt til her på Djævleøen.....hi hi undskyld!

Til dagligt er jeg hjemmegående pga.en medfødt hofteskade,og derfor kan tiden herhjemme godt blive lidt trist (Især når ungerne er i skole osv.),og jeg kunne rigtig godt bruge nogle Hundevenner at dele interessen for Hunde (især Mops) med.

Du/I kan jo evt.skrive et par ord,hvis Du/I har tid og lyst.Det ville da være dejligt!!!

Jeg har lidt problemer med at sætte billeder ind her på disse sider (Ja,Bill Gates efterfølger bliver i hvert fald ikke MIG),men hvis nogen kunne hjælpe,så vil jeg meget gerne sætte et par billeder ind.

 

Ha en rigtig god dag til alle herfra og et stort Hundeknuz fra Albert og Alberts Mor. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...