Hop til indhold

Furminator eller Perfect Furmaster

potil
 Share

Recommended Posts

Tinka skal have en af dem, men er de lige gode - og kan de det samme?

der er jo en rimelig prisforskel på dem :vedikke:

hun har jo så meget pels og hun lider virkelig i varmen, så et eller skal der ske med hendes uldne undertøj :mrgreen:

og lige for at genopfriske hvem vi snakker om - den kloge og smukke: :stupid::hjerte:

[media]http://www.hunde-forum.dk/attachments/lost-snak/20007d1263070448-om-alt-og-intet-januar-12434_184013689087_734859087_2730041_4358112_n.jpg[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kan jeg desværre ikke tysk så godt:roll: Men jeg synes jeg læste på et tidspunkt om en kopi af furminator, som istedet for at rede de løse hår ud skar i pelsen, og det havde pelsen ikke godt af. Men ved jo slet ikke om det er en sådan en.:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kan jeg desværre ikke tysk så godt:roll: Men jeg synes jeg læste på et tidspunkt om en kopi af furminator, som istedet for at rede de løse hår ud skar i pelsen, og det havde pelsen ikke godt af. Men ved jo slet ikke om det er en sådan en.:genert:

ja, det synes jeg faktisk også at jeg har hørt... mon andre herinde kan be eller afkræfte om det skulle forholde sig sådan? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst -Sheila-
Takker:-D Mon ikke det bare er en billigere udgave af Furminatoren?

Jeg ved ihvertfald at furminatoren virker på Luna, der har tonsvis af underuld. Den virker også på min veninde's hvide schæfer, som har tonsvis af underuld. Samme veninde's sorte lab har ingen underuld og der funker den ikke

Hvad bruger din veninde så til labradoren istedet for furminatoren?

Link til indlæg
Del på andre sites

• 3 weeks later...

Vi endte alligevel med at købe en Furminator og nøøj, hvor er den en kæmpe succes :banan::banan:

Tinka syntes at det er en fantastisk sag, sådan en Furminator-fætter :mrgreen:

Og Tinka er jo smukkere end nogensinde :lun::lun::lun::lun::lun:

(når jeg får mit nye kamera skal jeg nok knipse løs :slem::mrgreen:)

men min mor turde ikke købe sådan en kopi-ting for hvis nu den bare skar pelsen i stykker :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites