potil Skrevet August 21, 2010 Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 Tinka skal have en af dem, men er de lige gode - og kan de det samme? der er jo en rimelig prisforskel på dem hun har jo så meget pels og hun lider virkelig i varmen, så et eller skal der ske med hendes uldne undertøj og lige for at genopfriske hvem vi snakker om - den kloge og smukke: :stupid::hjerte: [media]http://www.hunde-forum.dk/attachments/lost-snak/20007d1263070448-om-alt-og-intet-januar-12434_184013689087_734859087_2730041_4358112_n.jpg[/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Jeg kigger lige med her :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Hvad er en perfect furmaster? Jeg har en furminator str M og den er perfekt til Luna:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Hvad er en perfect furmaster? Jeg har en furminator str M og den er perfekt til Luna:-D denne her.... Tierbedarf, Futter, Tiernahrung günstig kaufen bei zooplus.de Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Takker:-D Mon ikke det bare er en billigere udgave af Furminatoren? Jeg ved ihvertfald at furminatoren virker på Luna, der har tonsvis af underuld. Den virker også på min veninde's hvide schæfer, som har tonsvis af underuld. Samme veninde's sorte lab har ingen underuld og der funker den ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Den virker også fint på katten:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 jeg tror at vi prøver den der furmaster... :blink: også skal jeg nok opdatere om den er go' :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ida Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Nu kan jeg desværre ikke tysk så godt:roll: Men jeg synes jeg læste på et tidspunkt om en kopi af furminator, som istedet for at rede de løse hår ud skar i pelsen, og det havde pelsen ikke godt af. Men ved jo slet ikke om det er en sådan en. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Nu kan jeg desværre ikke tysk så godt:roll: Men jeg synes jeg læste på et tidspunkt om en kopi af furminator, som istedet for at rede de løse hår ud skar i pelsen, og det havde pelsen ikke godt af. Men ved jo slet ikke om det er en sådan en. ja, det synes jeg faktisk også at jeg har hørt... mon andre herinde kan be eller afkræfte om det skulle forholde sig sådan? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst -Sheila- Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Takker:-D Mon ikke det bare er en billigere udgave af Furminatoren? Jeg ved ihvertfald at furminatoren virker på Luna, der har tonsvis af underuld. Den virker også på min veninde's hvide schæfer, som har tonsvis af underuld. Samme veninde's sorte lab har ingen underuld og der funker den ikke Hvad bruger din veninde så til labradoren istedet for furminatoren? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Vi endte alligevel med at købe en Furminator og nøøj, hvor er den en kæmpe succes :banan::banan: Tinka syntes at det er en fantastisk sag, sådan en Furminator-fætter Og Tinka er jo smukkere end nogensinde :lun::lun: (når jeg får mit nye kamera skal jeg nok knipse løs :slem:) men min mor turde ikke købe sådan en kopi-ting for hvis nu den bare skar pelsen i stykker :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts