Gæst stromfeldt Skrevet August 21, 2010 Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 Da jeg er ny herinde, kunne jeg ikke svare på jeres indlæg om aktivitetstæppe, så derfor har jeg startet en ny tråd. Hvorfor købe et guffe-gemmested til næsten 400 kr, eller bøvle med at sy, hvis ikke lige man er en ørn til det med en symaskine, når det kan købes hos ballegaarden.com for kun 200 kr og så kan det fåes i flere forskellige farver og i en rigtig god kvalitet. Min lille vuf er fuldstændig pjattet når tæppet findes frem og kan næsten ikke vente med at jeg bliver færdig med at lægge godbidder ind under hjørnerne. Så bliver der pustet og stønnet, skubbet og nippet, for at komme ind under hjørnerne. Nogle gange bliver der jo begyndt i tredie lag og så er de øverste lag jo gemt under folderne - så er det jo lige med at finde den helt rigtige flig guffen kan lugtes under. Så er den jo også dejlig at putte sig på i alle folderne, når man har støvsuget den for gufferne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts