Hop til indhold

Nu er jeg forvirret

Gæst Pia J
 Share

Recommended Posts

Altså nu har Zacko jo ikke været kløende en tid, og hans poter var fine, men er det hele jo så bare gået klø amok, nu her hvor alt bare er vådt hele tiden :roll: og jeg fatter altså ikke rigtig om han ikke har noget mere dybt liggende svamp end at vi kan behandle med vask :hmm:

Nå men så den anden nat var han helt vild gnaskede, gnavede og urolig og jeg troede jo det var huden, men igår fandt jeg så udaf at han åbenbart har ondt i sit venstre bagben, så var jo nok derfor han bed i det :genert: så jeg gav ham en kodimagnyl igår aftes, og han sov rigtig godt indtil kl 01.00 ca derefter blev han lidt gnubbe i ben agtig igen, dog slet ikke i den grad som natten før, men hvad er det lige jeg skal konkludere udaf det

Har han ondt eller er hans hud gået klø amok fordi at vi har det våde vejr :hmm:

Nu har jeg ringet til dyrlægen, hun skulle så ringe mig op (er ved at være pinligt at blive ved at ringe i et væk :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du haft med i overvejelserne om det kan hænge sammen med hans nye foder og/eller aftenhyggesnack?

Ja self er det med, men lige det her ligner det der svamp som han har haft mange gange, og som jeg har en mistanke om aldrig er blevet slået helt ned.

Og ondt i benet har jo ihvertfald intet med maden at gøre, mon ikke han har slået sig eller noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja self er det med, men lige det her ligner det der svamp som han har haft mange gange, og som jeg har en mistanke om aldrig er blevet slået helt ned.

Og ondt i benet har jo ihvertfald intet med maden at gøre, mon ikke han har slået sig eller noget.

jo han kan godt have fået et lilel vrid der gør ondt når det bliver "koldt"

ect. tjek hans poter og mellem trædepuderne.

Link til indlæg
Del på andre sites

jo han kan godt have fået et lilel vrid der gør ondt når det bliver "koldt"

ect. tjek hans poter og mellem trædepuderne.

Har jeg gjort de ser fine ud, det er ligesom lige over den store trædepude op af benet tror jeg, det er når jeg trykker der han trækker sit ben væk, og eftersom han faldt så meget til ro af den pille må man vel antage at han har ondt, men benet er ikke hævet og han går alm på det :vedikke:

Mit gæt er at han har vredet sit ben lidt, eller trådt forkert, men vil lige høre dyrlægen om vi skal have noget smertestillende til dyr, eller vi kan give ham en kodimagnyl hvis det bliver nødvenigt igen :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites