Hop til indhold

Foredrag i Asnæs Hallen den 9.9-2010


Gæst Majer711
 Share

Recommended Posts

Gæst Majer711

Hvis der skulle være nogen der ikke er DGI medlemmer, og dermed ikke ved det kommer, så kan jeg oplyse, at der den 9. september 2010 er et foredrag af Lykke Gadegaard fra Balders Hundeskole. Det hedder "Verdens bedste hundeejer" - og det må jo være os :blink:

 

Det handler om

- hvordan bliver vi verdens bedste hundeejere - set med hundens øjne.

- Inspiration til aktivering hjemme i haven, stuen, på gå-turen og til træning.

- Problemadfærd - hvad gør vi ved f.eks. overstimulering på andre hunde

- Hvordan gør vi hvalpetræningen interessant, miljøtræning m.m

 

Stedet er Asnæs Hallen, Teglværkskrogen 4-6, 4550 Asnæs far 18.30 - 21.30. Alle kan være med, også selvom man ikke er DGI medlem.

 

Det koster den sølle sum af 60 kr og man tilmelder sig via DGI og betaler med det samme med dankort. Eller man ringer til Berit Vintersfjord på 79 40 48 06 for tilmedling.:klap:Hvis man skal tilmelde sig online skal man gå ind under www . dgi . dk / 201017038051. (Fjern selv mellemrummene for jeg kan ikke skrive et direkte link ind, fordi jeg er nyt medlem).

 

Sidste frist er den 2. september - men mon ikke man kan høre om der er flere pladser, hvis man ikke skulle nå det.

 

Jeg skal ihvertfald med! Jeg er sikker på, at mine to lømler derhjemme godt kunne tænke sig, at jeg fik lidt ny inspiration til gå-turen. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...