Hop til indhold

Hanhund i blæse vejr


Gæst bombastic
 Share

Recommended Posts

Gæst bombastic

Bombastic syntes ikke det er nemt at være hanhund i dagens blæse vejr.

 

Det er lidt som om hvordan han stiller sig for at tisse så vil det ramme ham..

 

Det blæser simpelhen over på det ståendene ben, eller op på maven.

 

Jeg skal også tænke over hvor jeg står når han letter ben, ellers kommer jeg i skudlinje.

 

Maria

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

He he...ja, de problemer har vi heldigvis ikke med Chilli (som jo er en hun-hund) :mrgreen:

 

Tilgengæld måtte jeg søge ly under nogle bygninger igår eftermiddags, da vi var ude og gå i øsende regn...ja, nærmest et skybrud!

 

Chilli nægtede simpelthen at gå videre og blev direkte bange for de voldsomme regnskyl der haglede ned over os :-D

Så ind under et halvtag og vente til bygen var nogenlunde ovre...så kunne vi gå videre - men fan af regnvejr bliver min vovse altså aldrig :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Syfongse

arnold er bestemt heller ikke glad for blæsevejr! Ørerne blæser i alle retninger! Og han er næsten selv ved at blæse væk! :-D et par øldåser blæste ned fra en altan da vi var ude i gården, som larmede utrolig meget.. Arnold fik noget af et chok og gik LIGE i hælene på mig resten af tiden vi var ude :rolleyes: jeg synes nu heller ikke specielt godt om det her vejr, er lidt bange for at gå ud, for hvad kan man ikke blive ramt af af flyvende objekter!?

 

gruer for aftenluftningen før sengetid, hvor der er helt mørkt! :???: Håber Arnold kan nøjes med at tisse m.m. under halvtaget :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...