Hop til indhold

En følsom dag :-)


Gæst Malene v.
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene v.

Hvor jeg elsker min dejlige vovse.:hjerte:

For hver dag der går, bliver det bare bedre og bedre.

Jeg føler mig som verdens heldigste hundeejer.

 

Bella har det blideste sind og er en rigtig putte/hyggehund, som nu kan alt, hvad hun skal kunne i mine øjne.

Jeg har ikke den mest velopdragen hund, men nu er jeg nået dertil, at det intet betyder for mig.

 

Det har været hårdt, at få en lille hvalp, der ingenting kan og jeg har til tider tænkt, om det var det værd.

Bella har endda været en meget nem hvalp.

Men hun har været ramt af sygdom ind i mellem, hun fik kennelhoste, der varede i 3 uger, hun har haft flere ture med maven, en gange i 6 dage, hvor jeg måtte ned med hende, hver 2 time også om natten. Sidste gang måtte hun indlægges og have drop, fordi hun havde kastet op i et døgn.

Puha, jeg blev forskrækket:shock:

 

Da jeg fik hende blev der snestorm og megakoldt, i husker jo nok denne vinter ik?

Det var næsten umuligt, at træne hendes renlighed, da hun frøs efter 3 minutter, så den første måned lavede og tissede hun kun inde.

Hun var først renlig, da hun var 5 måneder.

 

Nu kommer så al belønningen til mig, for det hårde arbejde, som jeg har lagt i min hund og jeg bliver helt overvældet af al den kærlighed Bella giver mig.

 

Det er meget bedre, end jeg havde forstillet mig.:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidder med præcis den samme følelse for tiden :lun: Møffe har også bare udviklet sig til den dejligste hund, jeg overhovedet kan forestille mig! :hjerte:

 

Og det er virkelig begyndt at dukke op her de sidste dage og forbedres dag for dag! Han bliver mere og mere kærlig, lydig (var helt i chok på turen i dag over hans lydhørhed!), kælen og i det hele taget vidunderlig! :hjerte:

 

Nu gruer jeg bare for, når han beslutter, at springe ind i den psykiske kønsmodning :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...