Hop til indhold

Helt dvask


Gæst bombastic
 Share

Recommended Posts

Gæst bombastic

Bombastik opføre sig noget unormalt idag.

 

Han har ikke feber, den viser 38,1, men det er også at jeg kan tage den uden Mikkels hjælp. Han lå bare der helt ligeglad.

 

Han ligger hele tiden og sover kommer ikke og hilser som han plejer. Han ligger sig nogle steder han normalt aldrig ligger.

 

Han blev liggene i kurven uden at reagere på jeg begyndte at lave aftensmad til i aften, han plejer stå lige ved siden af.

 

Han har tisset og kommet af med noget som han plejer, han drikker og spiser også.

 

Kan min hund være depremeret pga vejret?

 

Hvad kan jeg gøre for ham, jeg bliver trist når han er trist.

 

En bekymret Maria

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst WhoLetTheDogsOut

Basse har altså også nogle dage hvor han bare er helt flad.

Det er specielt når det regner, så skal vi bare have en sove-dag. :mrgreen:

 

Men nu lyder det til at dit er rimelig slemt. Hvis det gentager sig, så gå til dyre-lægen. Ellers så har han måske bare en flad dag. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bombastic

Ved ikke om han havde en speciel hård weekend, vi gik en lang tur i skoven, men der var byfest med tilhørene høj musik, så måske han som os andre ikke fik så meget søvn pga musikken.

 

Mandag var han alene en hel arbejdsdag for første gang i mange år, Det har han ingen problemer med, men han var noget fornærmet over vi begge kørte om morgnen.

 

Idag regere han meget mere normalt en han plejer, bliver sur når det rusker for meget i huset, og stækker for at komme over til en fugl på græsset, og spæner nærmest for at komme over til en anden hund, der var helt over på den anden side af havnen, trist for ham var snoren kun 2m lang, så det fik hurtig ende..

 

Han spiste fint sin morgenmad.

 

Han sover når han er her inde, med følger med når jeg går rundt i huset.

 

Tror han er rigtig godt træt af det her vej, vi plejer jo at være meget mere ude, selv i regnvejr. Det er bare ikke til når det blæser sådan, kan ikke helt stå fast hele tiden og det kan han heller ikke, så er det ikke så sjovt at være ude mere.

 

Maria

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...