Hop til indhold

anbefaling


Oskar-løwen
 Share

Recommended Posts

Jeg vil gerne give en kæmpe anbefaling til Plaqueoff.

 

Mine hunde har nu fået det i næsten 3 måneder, og nu kan jeg virkelig se resultater.

Luffe har haft rigtig meget tandsten og ret dårlig ånde. Han fik fjernet tandsten i april, men det kom ret hurtigt igen sammen men den dårlige ånde.....:genert:

 

Så fik jeg anbefalet Plaqueoff, og jeg prøvede det, men jeg synes ikke rigtig, at det gjorde nogen forskel. Jeg valgte alligevel at forsætte med det, og nu er det begyndt at virke.

Der er kæmpe forskel på hundenes tænder, og Luffes dårlige ånde er væk :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne give en kæmpe anbefaling til Plaqueoff.

 

Mine hunde har nu fået det i næsten 3 måneder, og nu kan jeg virkelig se resultater.

Luffe har haft rigtig meget tandsten og ret dårlig ånde. Han fik fjernet tandsten i april, men det kom ret hurtigt igen sammen men den dårlige ånde.....:genert:

 

Så fik jeg anbefalet Plaqueoff, og jeg prøvede det, men jeg synes ikke rigtig, at det gjorde nogen forskel. Jeg valgte alligevel at forsætte med det, og nu er det begyndt at virke.

Der er kæmpe forskel på hundenes tænder, og Luffes dårlige ånde er væk :banan:

Det var jo det jeg sagde :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Det er også det bedste jeg nogensinde har opdaget..

Mine har ingen tandsten mere..Og en feriehund vi har lige nu havde virkelig grimme tænder, brune og fyldt med plak og tandsten, da hun kom for en måned siden..Nu er det stort set forsvundet!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Er rigtig glad for at læse jeres anbefalinger :-D.

 

Jeg har netop indkøbt det til Obelix og jeg er MEGET skeptisk, men når nu det er et naturligt produkt skader det jo ikke at afprøve det :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var jo det jeg sagde :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Det er også det bedste jeg nogensinde har opdaget..

Mine har ingen tandsten mere..Og en feriehund vi har lige nu havde virkelig grimme tænder, brune og fyldt med plak og tandsten, da hun kom for en måned siden..Nu er det stort set forsvundet!!

 

Ja - takker for anbefalingen :5up:

- Og Luffer takker fordi han nu slipper for at få børstet tænder hver dag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhh minder mig om jeg jeg har en lille dåse liggende hehjemme som jeg ikke har taget hul på endnu!!!!!

 

ville bruge det som forebyggende så fik en med hjem fra dyrelægen en dag men helt glemt den...

 

glad for at høre det virker på jeres hunde og vil straks begynde på mit til mine så deres flotte tænder kan forblive sådanne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...