Hop til indhold

Sele til samojedhvalp.


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

S.O.S

:hundentraekker:

Vi har fået et rigtig fint halsbånd + snor af kennelen da vi hentede hunden for to uger siden, men de sagde det nok ikke ville holde særlig længe - Så nu vil jeg gerne vide om denne sele er god nok for ham (midlertidigt). Da han selvfølgelig skal have en ny og bedre end når han er fuldvoksen :roll:

 

Jeg har fundet denne på nettet

Køb Hunter Ranger sele med lækker fleece polstring hos Mypets.dk

Er den god nok? Og hvordan måler jeg De luxe så jeg ved hvilke størrelse han skal have :oops:

 

Eller har i et bedre forslag? (bare det ikke er for dyrt :roll: Da han sikkert vokser super hurtigt ud af det)

Link til indlæg
Del på andre sites

S.O.S

:hundentraekker:

Vi har fået et rigtig fint halsbånd + snor af kennelen da vi hentede hunden for to uger siden, men de sagde det nok ikke ville holde særlig længe - Så nu vil jeg gerne vide om denne sele er god nok for ham (midlertidigt). Da han selvfølgelig skal have en ny og bedre end når han er fuldvoksen :roll:

 

Jeg har fundet denne på nettet

Køb Hunter Ranger sele med lækker fleece polstring hos Mypets.dk

Er den god nok? Og hvordan måler jeg De luxe så jeg ved hvilke størrelse han skal have :oops:

 

Eller har i et bedre forslag? (bare det ikke er for dyrt :roll: Da han sikkert vokser super hurtigt ud af det)

 

Denne har jeg kig på, når økonomien tillader:-Dhttp://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=225015&ProductName=Reflekssele+i+nylon+%22Sweet+%26+Safe%22&GroupName=HundeSeler&GroupGuid=63

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke hvilken type sele der passer specielt godt til en Samojed, men Mio har haft 2 af denne type som hvalp:

 

Premium Hundesele 30-40 cm 15 mm Sort Avifauna - Alt til dyrene

 

og 1 af denne type:

 

Premium Comfort Sele 53-66 cm 40 mm beige Avifauna - Alt til dyrene

 

Begge modeller er i rigtig fin kvalitet, og til gode priser når man har en hurtig-voksende hvalp :5up:

 

Idag bruger vi Hurttas y-sele, der sidder som en drøm på ham.

 

Held og lykke i jagten på den gode sele, vi har været igennem mindst 10 seler før vi fandt den "rigtige".. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...