Gæst Viggo Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Vi har en dejlig flatcoat han, 1.5 år, kastreret og vejer ca 27 kilo. Han er meget glad og legesyg og bliver aldrig aggresiv (heller ikke før kastrering) og har svært ved at sige fra overfor hanhunde. Derfor søger vi tæver (eller måske kastrerede hanner) til legekammerat en gang imellem. Nogen interesserede? MVH Viggo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kong Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 hej jeg har en hund på 4 måneder. en dansk svensk gårdhund som har brug for en legekammerat. vi kunne evt lave et hundetræf. jeg bor i århus c. mvh kong Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Viggo Besvaret Oktober 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2010 Tak for tilbuddet, men det er Viby Sjælland jeg bor i, så lidt langt til århus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts