Hop til indhold

trapper


Gæst tjekkosmor
 Share

Recommended Posts

Gæst tjekkosmor

hejsa...

Jeg er den heldige ejer af en sort lab en skøn og dejlig hund...

Vi købte hus sidste år med trapper og den kun løbe op og ned,, men nu vil den kun gå op og ikke ned og han er en tung hund på 37kg... nogle forslag?? han er ikke faldt ned da vi har noget foran trappen når vi tager på arbejdt...:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mollie-vuffer

vi havde også det problem med mollie pludselig. bare modsat ville kun ned..

En dag sad der tre unger på det øverste trin og fniste..

Det var bare end hvad mollie kunne stå for.. og vupti.. så kom hun op. har aldrig været problemer siden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
hejsa...

Jeg er den heldige ejer af en sort lab en skøn og dejlig hund...

Vi købte hus sidste år med trapper og den kun løbe op og ned,, men nu vil den kun gå op og ikke ned og han er en tung hund på 37kg... nogle forslag?? han er ikke faldt ned da vi har noget foran trappen når vi tager på arbejdt...:-)

 

Hvor gammel er han?

 

Er der tegn på smerter?

 

Prøv at holde øje med ham :-)

 

Og velkommen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Hvis en hund fra den ene dag til den anden ændrer adfærd, f.eks. ikke vil bevæge sig som tidligere, bør man altid mistænke smerter.

Så, hvis du VED 100% sikkert, at han ikke har oplevet noget ubehageligt på trappen, synes jeg du skal få han tjekket af kiropraktor/dyrlæge.

 

Det kan være noget så simpelt som en låst nakke, der gør sig gældende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis en hund fra den ene dag til den anden ændrer adfærd, f.eks. ikke vil bevæge sig som tidligere, bør man altid mistænke smerter.

Så, hvis du VED 100% sikkert, at han ikke har oplevet noget ubehageligt på trappen, synes jeg du skal få han tjekket af kiropraktor/dyrlæge.

 

Det kan være noget så simpelt som en låst nakke, der gør sig gældende.

 

 

Skulle lige til at skrive det samme :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tjekkosmor

hej igen

jamen han vil jo godt gå op ad dem og hvis han ser vand for ende af en trap så løber han også ned af dem,,, men ahn vil bare ikke gå ned af dem herhjemme... han er 2 år...:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...