Hop til indhold

Pluto Søger hundevenner ;)


Gæst Kattiie
 Share

Recommended Posts

Gæst Kattiie

Pluto og jeg vil meget gerne møde en masse af jer dejlige mennesker og hunde herinde fra :-D Især også fordi vi næsten aldrig møder nogen hunde når vi er ude at gå. Så vi tænkte om vi skulle lave et træf heroppe et sted i nordsjælland, vi bor i frederiksværk og kan ikke tage så langt væk da jeg ikke har bil, men vi har en god hundeskov her i frederiksværk :-)

 

Alle racer og størrelser er velkomne :lol:

 

Er der nogen der interesserede? Spørg endelig hvis i har nogen spørgsmål :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
Hvad er det for en hund du har?

 

Vi kommer måske til sjælland i næste weekend, mine svigerforældre bor i Ølsted, så der er jo ikke langt at køre til frederiksværk :5up:

 

Han er en dansk-svensk gårdhund :-D Og så har jeg en veninde der måske også vil være med med hendes hund maja, samojede-husky blanding.

 

Det kunne være så godt... Har heller ikke nogen planer i næste weekend :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
Vi ville ellers rigtig gerne lege, men kan ikke da vi heller ikke har bil. :cry:

 

 

Det ville også være hygge :-D

 

Men jeg ville sørme ønske jeg havde en bil, det gør bare nogle ting lidt nemmere. Men det må jeg nok vente et par år med, det koster jo penge det pjat :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også frisk :-D

 

Jeg har Nana, der er 1,7 år gammel og ret rolig og så har jeg Bamse, der er 8,5 år gammel og lidt af en politimand ( ham tager jeg nok ikke med, for så får de andre hunde ikke lov til at lege, med mindre at vi bliver rigtig mange :-D)

 

Hvad med søndag d.5 sep. kl. 11.00?

 

Så må du lige smide en adresse herind

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
Min hund Darwin og jeg er friske hvis det er :mrgreen: Det eneste problem er, at jeg har lidt travlt de næste weekender, men måske vi kan finde ud af noget? :-)

 

Ellers finder vi jo bare ud af noget på et senere tidspunkt :-D

Jo flere gange vi mødes med andre hunde og deres forældre jo bedre er det jo ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
Jeg er også frisk :-D

 

Jeg har Nana, der er 1,7 år gammel og ret rolig og så har jeg Bamse, der er 8,5 år gammel og lidt af en politimand ( ham tager jeg nok ikke med, for så får de andre hunde ikke lov til at lege, med mindre at vi bliver rigtig mange :-D)

 

Hvad med søndag d.5 sep. kl. 11.00?

 

Så må du lige smide en adresse herind

 

Hehe vi havde en gang en hund der var sådan også hehe, der var ikke særlig mange hunde der syntes det var sjovt når han var der :lol:

 

Jeg kan sagtens søndag d. 11/9 :-D Men spørgsmålet er så om vi skal mødes i den hundeskov der lægger i frederiksværk?

 

Og til ALLE: Der må hellere end gerne komme flere med :-D

Jeg kender også nogle stykker (med rigtig dejlige hunde) jeg kan invitere :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...