Hop til indhold

Er du en iniativrig hundeven, så kig her!


Gæst anette m
 Share

Recommended Posts

Gæst anette m

Jeg leder i hele landet, efter nogle hjælpsomme hundevenner, der har lyst til at gøre en forskel for nogle hunde der desværre ikke har det så godt og trygt som vores egne dejlige `guldklumper`.

Ideen `Hunde hjælper hunde`, er at vi skal lave en (forhåbentlig) masse private arrangementer, i vores egne nærmiljøer. Jeg står selv for mit eget lille arrangement her hos mig,(det bliver en gåtur/agilitytræning og samvær) og I finder selv på noget I har lyst til hos jer. Om I er 2 venner el. 50, der er fint, bare det involver noget aktivt samvær med hundene. I bestemmer også helt selv, hvad beløb I vil tage for jeres arrangement.

Formålet er at samle midler ind, til støtte for projekt `hundehuse`, der hjælper nogle stakkels polske gadehunde, til en mere tålelig hverdag.

Vi afholder så alle arrangementerne på samme dag d. 10-10-2010. Så find jeres kreative og godhjertede sider frem, for jeg tror på at, sammen kan vi gøre en forskel.

Jeg glæder mig til høre nærmere fra en masse hundevenner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anette m

Ja, de polske gadehunde trænger bestemt til vores hjælp. jeg håber en masse vil være med på ideen. Bare husk, at det skal være på privat basic man samler ind, men jeg mener godt vi kan donere penge under det samme navn `hunde hjælper hunde`for at se hvor meget vi har indsamlet ialt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...