Hop til indhold

Gøøøø Ozzie gøøøø


Trei
 Share

Recommended Posts

Okay jeg begynder at forstå hvorfor de fleste har hunde, der gøer når det ringer på. :mrgreen:

 

Ozzie er sådan en hund, som ikke siger noget når det ringer på.

 

For et par dage siden hvor der kom en flinker pizzamand (det kan jo ske :lol:) stod Ozzie stille og roligt med hovedet ude i entreen og halen logrende i den anden ende. Meget håbefuld om at den flinker mand ville komme ind og hilse.

 

Pizzamanden havde åbenbart ikke set hende før lige da han skulle til at gå, så opdagede han hende og blev mega forskrækket - troede hun var farlig og alt muligt. Han har nok ikke været så vant til hunde for Ozzie stod helt roligt og så meget venlig og interesseret ud.

 

 

Idag er det så en nabo der ringer på og bliver stående i døren.

 

Igen står Ozzie stille og roligt med sit nysgerrige hovede ude i entreen og efter et lille stykke tid beslutter hun sig for at her må der klart skulle hilses (naboen plejer jo at hilse på hende, når de mødes ude) så hun går glad hen til os i døren, og naboen springer en halv meter bagud - får åbenbart et kæmpe chok over at Ozzie lige pludselig står foran hende.

 

Heldigvis ved naboen jo godt at hundedyret er god nok, så efter at have delt med mig at hun næsten fik et hjertestop, hilser hun på Ozzie og kommenterer så at hun virkelig bør lære at gø "som en normal hund" så hun ikke forskrækker folk på den måde. :mrgreen:

 

Såeh måske det er bedst at lære Ozzie at vuffe, når det ringer på. Vil jo nødigt at uskyldige mennesker får hjertekvababbelser. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Eiii..... Det er altså ikke noget der skal læres.

 

Tror både pizzamanden (som på mystisk vis også finder vej hertil engang imellem :engel:), postbudet, venner, familie osv. gerne så at vores hunde var som Ozzie i stedet :mrgreen:

 

De bliver jo skræmt af de to gømonstre som bare gerne vil sige hej og få godbidder - Men det er liiiidt svært at se at de er venlige nok, når de gør så meget :oops:

 

Ham der pizzamanden er altså ikke nem at gøre tilfreds ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Eiii..... Det er altså ikke noget der skal læres.

 

Tror både pizzamanden (som på mystisk vis også finder vej hertil engang imellem :engel:), postbudet, venner, familie osv. gerne så at vores hunde var som Ozzie i stedet :mrgreen:

 

De bliver jo skræmt af de to gømonstre som bare gerne vil sige hej og få godbidder - Men det er liiiidt svært at se at de er venlige nok, når de gør så meget :oops:

 

Ham der pizzamanden er altså ikke nem at gøre tilfreds ;-)

 

Ja, det er sært med de pizzamænd der - synes relativt ofte de dukker op, men hvad pokker det er jo altid noget godt de har med så de slipper afsted med det hver gang. :mrgreen:

 

Haha det er simpelthen bare umuligt at gøre folk tilfreds uanset om ens hund(e) gør eller ej. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bombastic

Åhh hvad jeg ikke ville give for en hund der kunne holde mund når der kommer nogle;-)

 

Jeg har her det nye sted fået lært Bombastic at gi ind i sin kurv og vente på folk er kommet ind, og så må der hilses.

 

Jeg gør ikke noget, med det er ikke alle der syntes det er rart at blive skubbet ud af døren igen af en hund der bare så gerne vil nusses, og samtidig fortælle alle i hustanden at der er kommet en jubii.

 

Men jeg må indrømme, at når der engang i mellem er en der ringer på som ikke er velkommen at det rart at have en hund til at stå i glas døren og se ud som om han vil æde ham hvis han kommer ind, så er jeg glad for min hund gør.

 

Gør Ozzie aldrig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårrh søde, rolige Ozzie :hjerte: Motor kan man jo nemt se eftersom vi ikke har en dør, han ormer sig og logrer så meget at han er lige ved at lette og alt det er jo dejligt nok - men siger man ikke NOK hej og gør man det ikke i lang tid nok, så gør han, højt, skingert og inderligt :mrgreen: Og så bliver de stakkels besøgende forskrækkede, tror at de tror at han er en stille hund når nu han ikke har sagt noget de første 3 minutter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh hvad jeg ikke ville give for en hund der kunne holde mund når der kommer nogle;-)

 

Jeg har her det nye sted fået lært Bombastic at gi ind i sin kurv og vente på folk er kommet ind, og så må der hilses.

 

Jeg gør ikke noget, med det er ikke alle der syntes det er rart at blive skubbet ud af døren igen af en hund der bare så gerne vil nusses, og samtidig fortælle alle i hustanden at der er kommet en jubii.

 

Men jeg må indrømme, at når der engang i mellem er en der ringer på som ikke er velkommen at det rart at have en hund til at stå i glas døren og se ud som om han vil æde ham hvis han kommer ind, så er jeg glad for min hund gør.

 

Gør Ozzie aldrig?

 

Ozzie gør også når der er uvelkomne gæster på vej og i det hele taget gør hun en del - bare ikke når det er almindelige gæster der vil ind herhjemme. Hun gør især meget når hun leger.

 

... det er jo fordi at hun ved at Flipsedyret nok skal gø på hendes vegne :engel:

Både af flyvemaskiner, ærkefjender og andre kopier :slem::mrgreen:

 

Haha flyvemaskiner - det er jo heller ikke til at vide hvad de vil, så måske meget smart at gø af dem. :klap:

 

Nårrh søde, rolige Ozzie :hjerte: Motor kan man jo nemt se eftersom vi ikke har en dør, han ormer sig og logrer så meget at han er lige ved at lette og alt det er jo dejligt nok - men siger man ikke NOK hej og gør man det ikke i lang tid nok, så gør han, højt, skingert og inderligt :mrgreen: Og så bliver de stakkels besøgende forskrækkede, tror at de tror at han er en stille hund når nu han ikke har sagt noget de første 3 minutter.

 

Haha snigerteknikken han benytter sig af. :5up:

 

Ja, det er da godt nok svært at stille folk tilfreds, du må vist give hende en klokke om halsen i stedet for at hun gør :lol:

 

Ja, det var måske en idé. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ozzie gør også når der er uvelkomne gæster på vej og i det hele taget gør hun en del - bare ikke når det er almindelige gæster der vil ind herhjemme. Hun gør især meget når hun leger.

 

Ih altså, jeg sværger, når vi engang næste år får købt en bil, så kommer mig og Motor forbi, så kan de holde gø- og rullefest :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...