Hop til indhold

Oksehudsben-allergi?


Gæst Malene v.
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene v.

Jeg har glædet mig over, at Bella er begyndt, at tygge ben og har købt nogle tynde oksehudsben, som hun er ret glad for.

Så var det, at hun begyndte, at klø sig og endnu mere de sidste par dage.

Jeg tænkte, at måske det var fordi, jeg ikke havde fået skyllet shampooen ordentligt ud efter sidste bad og i går gik jeg forbi min søde dyrhandler efter noget medicin shampoo.

 

Vi kom så til, at snakke om, hvad nyt Bella får og dyrhandleren sagde, at det kunne være, at hun ikke kan tåle oksekød og at man havde fjernet oksekød fra det meste foder, da det åbenbart ikke er unormalt hos hunde.

 

Andre der har hørt dette og måske kan give en mere uddybende forklaring?

 

Nu er Bella taget af disse ben og jeg må se om det virker:x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jeg har glædet mig over, at Bella er begyndt, at tygge ben og har købt nogle tynde oksehudsben, som hun er ret glad for.

Så var det, at hun begyndte, at klø sig og endnu mere de sidste par dage.

Jeg tænkte, at måske det var fordi, jeg ikke havde fået skyllet shampooen ordentligt ud efter sidste bad og i går gik jeg forbi min søde dyrhandler efter noget medicin shampoo.

 

Vi kom så til, at snakke om, hvad nyt Bella får og dyrhandleren sagde, at det kunne være, at hun ikke kan tåle oksekød og at man havde fjernet oksekød fra det meste foder, da det åbenbart ikke er unormalt hos hunde.

 

Andre der har hørt dette og måske kan give en mere uddybende forklaring?

 

Nu er Bella taget af disse ben og jeg må se om det virker:x:

 

At nogle hunde ikke har det så nemt med oksekød, er der ikke noget nyt i - du bør også være obs på hvede, majs og soya :-)

 

Du kan finde mange forklaringer på det med oksekødet på nettet vha google :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min første hund dalmatiner var allergisk over for oksekød herunder oksehudsben - han slog ud af det.

 

Mine beagles får derfor ikke den slags - da jeg har observeret at min ældste beagle heller ikke kan tåle dem. Han får tarmbetændelse og skider blod.

 

I stedet for oksehudsben bruger jeg kaninører, tørret struds, tørret and og lign. ting - som er et stor hit her i huset.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...