Hop til indhold

Tisser inde igen


Gæst Minas
 Share

Recommended Posts

Hej alle, jeg er både ny som ejer af hund og i dette forum.

 

Vi har haft vores hund i ca. 5 uger nu, det er gået rigtig godt med at få ham lært at tisse og lave prut ude, men her den sidste uges tid er han begyndt at tisse indendørs igen. Nu kan han finde på at sitte i sofaen osse. Han har ikke lavet prut indendørs siden i starten han kom til os, på fredag bliver han 6 mdr.

 

Et sted her inde læste jeg at hvis man lag mad der hvor han nu tissede ville han stoppe med det. Det skal siges jeg tror ik på det, for vores hund, flyttede sin madskål og drikkeskål væk for at tisse der hvor de var.

 

Gode råd er velkommen pfh tak

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hej mk101

 

Vi siger fø, hvis vi fanger ham i det og går ud med ham. Når der er tilbagefald, går vi hver 2 time ud med ham.

Sker det mens vi ik er hjemme, gøre vi bare rent efter ham.

Heldigvis er han holdt op igen. Nu har han holdt sig ren i lidt over en uge. Vi går med ham kl. 5.30, kl 16 og kl 21.30, da alle i familien nu er igang med at læse igen.

I øvrigt så er der altid en godbid, hver gang han har tisset det rigtige sted.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinne og Hugo

Jeg er lige flyttet fra hus med have og til en lejlighed. Min hund (8 mdr)var blevet renlig inden flytningen, men det har fået ende. Jeg må lige tage turen en gang mere.

 

Min hund kommer ud 5 x dagligt ca. Kl 7, over middag, eftermiddag (17-tiden), 21-tiden og lige inden sengetid 23-tiden. Der sker alligevel uheld. Jeg prøver virkelig at holde øje med hvornår han begynder at søge, men tegnene er meget svage. Han går på ingen måde hen til døren og bjæffer eller noget i den retning.

 

Så tro mig, jeg ved alt om at det er en killer. Han blev dog renlig første gang, så jeg må bare have tålmodighed og regne med det sker igen.

 

Forresten; Jeg siger ikke noget til min hun når den tisser inde selvom jeg er der. Tørrer bare op. Ingen kritik - bare min metode.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...