Gæst Antonsen Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Jeg er i øjeblikket i gang med nogle svare overvejelser - overvejelserne går på om jeg min hund har det godt nok hos mig eller om jeg burde finde et nyt hjem til ham. Jeg vil prøve at fortælle hvordan min hunds hverdag ser ud og så vil jeg meget gerne høre hvad i siger til det. Først og fremmest så bor han 2 steder - 1 uge hos mig og 1 uge hos min eks. Når han er hos mig ser dagene sådan her ud: kl. 06:00: - 20 min morgentur kl. 07:45: - tager jeg hjemmefra og lader ham være alene kl. 14:00: - Kommer der en hundelufter og går med ham i en time kl. 17:00: - Er jeg hjemme igen kl. 17:15: - Vi går i haven i 10 - 15 min og spiller bold, snuser efter godbider eller lign kl. 21:00: - 20 - 30 min aftenstur Når han er hos min eks ser det således ud: kl. 07:00: - 20 min morgentur kl. 07:30: - Tager han hjemmefra kl. 14:00: - Er han hjemme igen og går en tur på ca. 30 min kl. 15:00: - Tager han afsted igen kl. 16:30: - Hjemme igen kl. 21:00: - ca. 20 min aftenstur I løbet af dagen leger han selvfølgelig osse med ham. Kan jeg forsvare at have en hund når det ser sådan ud? Han virker umiddelbart til at være en glad hund - og elsker at ligge tæt og putte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts