Gæst WhoLetTheDogsOut Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Jeg har et spørgsmål omkring mental aktivering... Jeg føler ikke at Basse får nok aktivering mentalt, og jeg ville hører hvordan I synes jeg kunne gøre og om I havde nogle gode råd. Når han får sin lange gå-tur om dagen, så får han lov til at løbe lidt rundt og så har jeg nogle godbidder i lommen, han får lov til at snuse til dem og så spreder jeg det lidt rundt på græsset, men det synes jeg ikke er nok! Så nu ville jeg spørge jer kloge-hundehoveder om I havde nogle gode råd og hvordan I gør med jeres hunde. Tak på forhånd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Kig i denne tråd, der er rigtig mange gode forslag http://www.hunde-forum.dk/traening/18087-gang-i-den-med-mental-aktivering.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts