Gæst samson9 Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 Hej jeg har verdens mest vidunderlige hund. Men af personlige årsager er jeg blivet nødsaget til at se om jeg kan finde et nyt hjem til ham. Da jeg virklig holder meget af ham er jeg meget patentlig med hvem der skal overtage ham og jeg vil gerne sikre mig at personerne er kompatente hvad angår pasning af store hunde. Jeg ville sætte stor pris på at du/i har et landsted eller meget stor have. Han er 4 år den 05-09-2010 Han vejer ca.60 kg og sund og rask med alle vacnicationer, chip, og EU pas. Altid glad og frisk. Alt i alt den dejligeste hund man kan forestille sig. Meget trofast og stabil. Han har gået til hundetræning da han var lille. Jeg har tænkt mig en pris omkring 3000 kr. Vores nuverende addrese er i nordsjælland og havde ønsker om at nye ejer ikke var fra samme område af hensyn til både mig og hunden. Tele404333222 Med venlig hilsen Lone og Samson Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Diva Besvaret Oktober 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2010 Hej har du fundet en ny ejer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts